Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Jeg fikk først høre at den lå på forsiden, for senere å høre at det var bare tull. Den låbak, sa hun på neste UL. Dette er lenge siden, altså. Så jeg fikk ingen ny ul i uke 32 slik du får det nå. Men jeg synes det var rart at hun første som sjekket klarte å ta feil av det?! Jaja, den ligger i allefall bak.

Spennende med Evila!!!!

Jeg har det litt kjedelig om dagene jeg :oS

I dag er det 1 uke til termin. Det jeg skulle gjøre i huset innen ungen kom, er gjort. Men jeg må snart ta en ny skikkelig vask av huset, for det blir jo møkkete igjen med en gang. Så lenge det er så varmt er det slitsomt å jobbe i hus og hage. Dessuten får jeg dårlig samvittighet av å være inne... :sjenert: Vi har noen "prosjekter" på gang her også. Ny bod og nytt tak på huset. Så mannen styrer fælt med det etter jobb.Da blir det lange dager for meg... Først er han hele dagen på jobb, så spiser han middag, før han kryper opp på taket for å fikse og snekre. Jeg har ikke all verdens med venner som bor her i byen, så det blir ensomt. Lurer litt på hvordan det blir med en baby i huset og hjemmetilværelse i mange måneder...

Det rare er at jeg måtte minne de på det ved å ringe de.... hadde jo sikkert ikke tilbudt meg ny UL hvis det ikke var noe å sjekke liksom...

Så kjipt å gå og kjede seg da... :klemmer:

Helt enig med deg ang varme og husarbeid, skulle ha vasket her for lengst, men jeg har ikke overskudd i varmen...vil jo ikke akkurat be om regn heller, men...

Spennende med Evila ja, hun har nok født/ligger i fødsel ettersom hun ikke har sagt at hun måtte reise hjem igjen her inne....

Utrolig spennende tid altså!! Glede-gruer meg mer og mer.

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med Evila da :hoppe: Siden vi ikke har hørt noe mer, så ble hun vel neppe sendt hjem igjen, og det betyr vel at fødselen er i gang :)

Jeg kjeder meg litt jeg og, blir lange dager når mannen er borte, og har stort sett gjort det jeg tenkte i huset. Vi får slå oss sammen Mirabella når babyene kommer :)

Nå skal jeg på butikken og handle middag. Tror det blir reker i dag også gitt, matkontoen er slunken før mannen får lønning i morgen, og vi har loff, majones og dill fra i går, så da blir det billig med reker. Og det er jo enkelt å lage/spise nå i varmen, godt er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjedelig med de som ikke har sladriser,for her sitter vi jo en gjeng og ikke aner noenting :fnise:

Har alle sladrisene på plass nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sladris til dagboka mi, så får kansje noen av dere som er innom der med jevne mellomrom sladre videre inn hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er jeg....

Etter seks timer venting på legen som kunne fortelle meg at det var fullt på avdelingen, så de kunne ikke ha meg der.

Riene er ineffektive og nå har de dabbet av litt, men er fortsatt regelmessige.

Det er helt klart rier, de tok to ctg-scan på meg, men det førte ikke til noe åpning.

Legen strippa meg, så nå har i alle fall slimproppen gått.

Jeg har ikke sovet i natt, så jeg forsøker å hvile litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er jeg....

Etter seks timer venting på legen som kunne fortelle meg at det var fullt på avdelingen, så de kunne ikke ha meg der.

Det er helt klart rier, de tok to ctg-scan på meg, men det førte ikke til noe åpning.

I all verden, hvilket sykehus er dette?

Hvis det er rier du har så er det vel ikke så lenge til dere har babyen deres hos dere :) Prøv å slapp av litt ja, du kan jo ha noen "slitsomme" timer forran deg i kveld/natt. Åhh, så spennende :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du vente seks timer bare for å høre det!? Makan! :overrasket:

Du får prøve å slappe av så godt du kan nå, masse lykke til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på poliklinikken ved sykehuset sa at den lå langt nede og ville flytte seg opp uansett, men hvis vi ville kunne vi få en UL for å sjekke det.

Så da valgte vi selvfølglig det, mest sånn for sikkerthets skyld, og så får vi se lille-gutt også - blir artig å se, er jo såå mye større enn sist vi var på UL.

Blir neste tirsdag da...da er jeg 33 uker....

Noen andre som har sjekket dette med morkakas beliggenhet??

Jeg fikk beskjed om at morkaka lå foran åpningen på UL i uke 18. De sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, men hvis jeg ville så kunne jeg få ekstra UL i uke 32. For en mnd siden var jeg på den kontrollen og fikk beskjed om at morkaka hadde flyttet seg og alt så greit ut :)

her er jeg....

Huff, så kipt! Men høres ut som fødselen er rett rundt hjørnet da og at det blir juli-baby på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare inn å bryte babypraten med å si at vi har kjøpt oss hus

:enig::enig::enig::enig::enig:

Nå får babyen snart komme :rope::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de smilyene kommer opp, jeg la egentlig inn de lilla :sukk: Jaja, smilyer ble det iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus-kjøp :hoppe:

Og du er jo straks over termin. Du må forte deg å føde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med hus-kjøp :tommelsmil:

Ser ut som det blir juli-baby på deg da, får håpe ventetiden er over snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er vi i gang, jenter! Rier og huskjøp rundtomkring! :jepp: Kjempespennende!

I dag er det 1. juli og nok en milepel er krysset. Vi håpet at gutten skulle komme etter denne datoen, for nå blir permisjonen to uker lenger og det er jo topp!

Så nå må han bare komme, ja! :rødme:

Begynner å GLEDE meg skikkelig, jeg altså! Fortsatt er jeg ikke "lei", men jeg begynner å bli veldig ivrig på å møte han som bor inni meg. Det blir utrolig spennende med fødsel og stell.

Hahaha, vet dere hva eller?! I går gikk jeg inn på youtube og søkte på "bleieskift" :ler::ler: Så nå vet jeg AKKURAT hvordan man gjør det! En flink pappa som viste frem :jepp: Har litt selvironi på det der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 1 juli jenter :blomst:

Da er startskuddet igang og vi får 2 uker lengre permisjon!

Tipper at Minnimusepus og Evila blir mammaer denne uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det skjedd ting! Så spennende!

Og 1. juli. Da er termingruppa vår offisielt i gang!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og. Også tror jeg jeg og Mirabella får omtrent samtidig, og siden vi begge skal føde på St. Olavs, såskal man ikke se bort i fra at vi treffes på barsel :ler:

Jeg kunne egentlig tenke meg fødsel til helgen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg henger meg litt på her inne jeg, veldig kjekt å ha noen å "skravle" med når dagene blir litt lange (iallfall for meg som H-A-T-E-R 31 grader i skyggen og vindstille, jeg oppholder meg helst inne (i kjelleren!) om dagen).

Så morsomt at det begynner å skje litt nå ja, håper riene til Evila tar seg opp sånn at lillegullet snart kommer ut :)

Tenk at det er 1. juli i dag, det er helt sprøtt. Synes svangerskapet har gått utrolig fort, selv om det er skikkelig seigt nå på slutten. Jeg har termin om en uke i dag, 8. juli, så nå må hun bare komme :)

Håper dere har en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke håpe lengre jeg, men ja, det hadde ikke gjort noe :)

Evila får nok garantert denne uka ja :jepp:

Her var det skjedd ting! Så spennende!

Og 1. juli. Da er termingruppa vår offisielt i gang!

:hoppe:

Ja, tenk nå er den offisielt igang, så moro :jepp:

Det tror jeg og. Også tror jeg jeg og Mirabella får omtrent samtidig, og siden vi begge skal føde på St. Olavs, såskal man ikke se bort i fra at vi treffes på barsel :ler:

Jeg kunne egentlig tenke meg fødsel til helgen jeg :)

Så spennende å se om dere treffes. Sikkert uten at dere vet det selv også :ler:

Dere må finne et eller annet som kan indikere at dere er den dere er da, hvis dere først havner sammen så er det jo kjedelig å ikke vite at dere "kjenner" hverandre fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...