Minnimusepus Skrevet 26. juni 2009 #601 Del Skrevet 26. juni 2009 Hehe, man har ikke noe valg da, hvis man vil ha flere barn Evnt vente til nummer en er tenåring Men må innrømme at jeg er sliten for tida... Får liksom aldri nok søvn... Selv om ungen sover hele natta, vil han jo opp kl 6, og det er definitivt for tidlig for meg nå. En time til hadde nok hjulpet mye... Fikk ikke til å sove skikkelig i stad heller, da han sov. Sant som du sier ja, det er jo deilig å bli ferdig med det også, så kan en bare nyte årene med barna Her tenker vi å ha to stykker også kan vi heller se etter hvert som årene går. Godt å vite at man har muligheten til å få en til senere om det passer seg sånn. Skjønner deg veldig godt med søvnen, hadde en ukes tid hvor jeg våknet både 4,5 og 6 og da MÅTTE jeg sove på dagen, men det blir ikke det samme som å få sove en time eller to ekstra på nattesøvnen altså. Blir spennende å se hvordan lillemann blir med tanke på gråting og foring Jordmor sa at noen unger vil opp kjempeofte også er det noen som bare sover, og det kan gå flere timer mellom hvert måltid. Eneste jeg håper er at jeg slipper en med kolikk! Flickan nå er det snart uke 39, tenk som tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. juni 2009 #602 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, fy nå nærmer det seg med stormskritt for endel her altså Minnimusepus, du har jo termin i morra!!! Hvordan ser du på fødselen da? Gruer du deg, eller begynner du å kjenne at nå er det på tide liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 26. juni 2009 #603 Del Skrevet 26. juni 2009 Minnimusepus har du termin i morgen???? Er det ikke 40+2 som er termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. juni 2009 #604 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er vel bare de amerikanske tickerne som ikke stemmer helt. Mener å huske at Minnimusepus har termin på tirsdag(?). Det er vel 40+3 etter den nye regnemåten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 26. juni 2009 #605 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, fy nå nærmer det seg med stormskritt for endel her altså Minnimusepus, du har jo termin i morra!!! Hvordan ser du på fødselen da? Gruer du deg, eller begynner du å kjenne at nå er det på tide liksom?? Har ikke termin før på tirsdag egentlig Så tickeren er litt tidlig ute, hehe.. Men det er jo ikke så lenge til alikevel da. Jeg har igrunnen gledet meg til fødselen hele veien og er veldig klar for at den snart begynner Nå kommer snart alle på løpende bånd, blir så moro å følge med. Er jo mange som har termin samtidig eller rundt samme dato iallefall. Minnimusepus har du termin i morgen???? Er det ikke 40+2 som er termin da? Nei, har ikke det. Men jeg gidder ikke bytte tickeren nå Det er vel bare de amerikanske tickerne som ikke stemmer helt. Mener å huske at Minnimusepus har termin på tirsdag(?). Det er vel 40+3 etter den nye regnemåten. stemmer det ja. Så på søndag er jeg 40 og tirsdag +2 =40+2 Men det er igrunnen litt spennende, for i følge de fleste ultralydene har terminen blitt antatt til søndagen når de har regna ut Kommer sikkert til å gå over uansett, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juni 2009 #606 Del Skrevet 26. juni 2009 Nærmer seg virkelig for enkelt her altså Jeg synes i alle fall det er greit å få ungene tett, og så heller ha en slitsom periode nå. Ungene får jo mer glede av hverandre enn om vi feks hadde venta til han var 4-5 år for å ha selvstendig unge først.Vi vil ha tre da, så er ikke ferdige ennå Men nummer tre kommer nok litt senere. Vi har planlagt å begynne å prøve på nummer tre når nummer to er rundt 2 år. Da blir det ikke for stor aldersforskjell på nummer to og tre, samtidig som de to eldste er litt mer selvstendige før nummer tre kommer. Men - ikke alltid ting går etter planen, så vi får se Vi vil i alle fall ha tre barn, kanskje muligens fire 31 uker i morgen, så jeg er langt unna fødsel... Heldigvis! Har ikke energi til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. juni 2009 #607 Del Skrevet 26. juni 2009 Vi vil i alle fall ha tre barn, kanskje muligens fire Må si jeg beundrer en slik holdning altså. Jeg har jo egentlig aldri ønsket meg barn, men hvis jeg først skulle ha så ville jeg ikke ha enebarn. Akkurat sånn jeg føler nå, er jeg sterkt redd for at det er slik virkeligheten blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. juni 2009 #608 Del Skrevet 27. juni 2009 Må si jeg beundrer en slik holdning altså. Jeg har jo egentlig aldri ønsket meg barn, men hvis jeg først skulle ha så ville jeg ikke ha enebarn. Akkurat sånn jeg føler nå, er jeg sterkt redd for at det er slik virkeligheten blir... Du får vente med evnt nummer to til nummer en er litt større da Jeg har alltid ønska meg flere barn jeg, synes to er altfor lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juni 2009 #609 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg kan jo se sjarmen med mange barn også, men jeg ser mest utfordringer! Særlig praktiske. En bekjent har tre barn i tett alder (ett tvillingpar), og det var ikke lett f.eks. å finne bil som hadde plass til tre barneseter samtidig. Enda verre blir det jo med fire barn eller flere, da kan man jo plutselig ikke ha "vanlig" bil lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. juni 2009 #610 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er mange utfordringer ja.. Men jeg har vokst opp i en søskenflokk på 3, og har stor familie der de fleste har fått 3 eller 4 unger, så jeg ser liksom på 3 som et minimum Ang bil så får vi se hva vi gjør, blir nok sannsynligvis 7-seter på oss etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juni 2009 #611 Del Skrevet 27. juni 2009 Forholdsvis ofte reiser vi på Danmarksferie. Tidligere har jeg ledd av mampap, broren min og tantebarnet mitt som har hatt så full bil. Sist gang så lå det til og med en toalettveske i hanskerommet! Vi har jo hatt god plass i vår bil med kun to personer, men begynner å se utfordringen på det nå.. Evt. bare vogna tar jo nesten hele bagasjerommet.. Jaja, får vel først bekymre meg for å få denne ungen ut, før jeg bekymrer meg om fremtidige ferieplaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juni 2009 #612 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg synes virkelig synd på de som må føde i den varmen som er nå. Litt bekymret - er det klimaanlegg på fødeavdelingen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 27. juni 2009 #613 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei:-) synes det er ulidelig varmt for tiden ja! Er 32+3 i dag og føler meg som en hval!! Var på kontroll sist uke og fikk spm om jeg trenger sykemelding. Sikkert fordi jeg har så stort SF mål . Håper å holde ut de 2 ukene jeg har igjen før ferien. Tar heller et par egenmeldingsdager dersom det blir tungt. Lite søvn + en sønn i trassalder, gjør dagen ekstra slitsom. Men det føles lenge til terminen. Misunnelig på dere som skal ha i disse dager. Dere har da det meste av sommeren foran dere etter fødselen. Gleder meg til fødselen nå. Er ikke noe bekymret. Skal bli godt å få ha ut og her hos oss:-) Lykke til til dere som nå er rett rundet hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 27. juni 2009 #614 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg synes virkelig synd på de som må føde i den varmen som er nå. Litt bekymret - er det klimaanlegg på fødeavdelingen mon tro? Etter idag synes jeg nesten mer synd på dere som skal gå gravide hele juli, for denne dagen har vært grusom altså Glad jeg har soverommet å fri til, der er det ikke så varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juni 2009 #615 Del Skrevet 28. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. juni 2009 #616 Del Skrevet 28. juni 2009 Tidlig på`n ja Synd i dette fine været at man må sitte i skyggen for i det hele tatt å overleve... er jammen meg tungt å gå gravid i 25 grader Men vi skal vel ikke klage...hadde vært værre å sitte inne med en enorm regnskur utenfor vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juni 2009 #617 Del Skrevet 28. juni 2009 Men vi skal vel ikke klage...hadde vært værre å sitte inne med en enorm regnskur utenfor vinduet... Hadde det regna, hadde jeg sitti ute i regnet jeg. Drømmer om å fryse jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. juni 2009 #618 Del Skrevet 28. juni 2009 Er det bare jeg som koser meg i varmen? Det er klart, jeg synes det er varmt jeg og, men tror ikke jeg synes det er varmere enn mine ikke-gravide venner. De svetter og peser like mye som meg. Men jeg liker det litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 28. juni 2009 #619 Del Skrevet 28. juni 2009 Hadde det regna, hadde jeg sitti ute i regnet jeg. Drømmer om å fryse jeg.. Signerer denne jeg, kunne ikke ha vært mer enig! Idag synes jeg vi har lov å klage litt Ikke er senteret oppe idag heller, så en kan ikke få kjølt seg ned annet enn i vannet og det hjelper jo bare med en gang, så blir det jammen meg like varmt igjen. Nå klager jeg fælt her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. juni 2009 #620 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg ser jo nå at dere på østlandet har det en del varmere enn her. Da skjønner jeg at det blir pyton, det hadde jeg nok synes gravid eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå