Gjest Unknown Skrevet 27. april 2010 #4201 Del Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med 9 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 27. april 2010 #4202 Del Skrevet 27. april 2010 Vi rydder bort ting vi er redd for, og ting som kan være potensielt farlig for ham. Jeg tenker som deg unknown, at han må lære at noen ting må få stå i fred. Forekøpig er det DVD-hylla som får unngjelde verst. Han plukker ut DVD-ene en etter en, og nå rekker han de 3 nederste rekkene, så det blir litt å rydde opp. Vi hadde en til hylle med litt diverse i, der har vi kjøpt kurver så han ikke så lett får tak i småting. Grattis med 9 mnd, Effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4203 Del Skrevet 27. april 2010 Grattis med 9 mnd. effy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 27. april 2010 #4204 Del Skrevet 27. april 2010 Her er har mensen kommet tilbake sånn innimellom. Sist var i slutten av februar så går og venter på den da, håper den kommer ganske snart egentlig for vi skal på ferie fra 18. mai og da vil jeg ikke ha den Ellers fikk vi pass på rekordtid! Vi var der onsdag og på lørdag lå det i postkassa! Så nå er det klart for ut på tur, merker jeg gruer meg litt, har jo aldri flydd og vært i utlandet med en baby før, men det går vel helst bra. De siste dagene har hun lært å "krabbe", det vil si at hun dytter beina under rompa og presser rompa så høyt opp i været hun klarer, så tar hun hendene fram og dytter ifra med beina, hun ser egentlig mest ut som en kålorm Gratulerer med 9 mnd Effy! Tenk at de små babyene våres snart er året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4205 Del Skrevet 27. april 2010 Da er våre ganske lik i stilen NiChia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. april 2010 #4206 Del Skrevet 27. april 2010 Har ikke fått tilbake mensen enda...tror det kan være Cerazette`n sin skyld for jeg har jo ikke ammet på over 3 mnd (selv om det ikke trenger å ha så mye å si). Har gått tilbaek til mine vanlige p-piller og brukt de i litt over en måned, så håper på at mensen kommer tilbake snart - syns det er litt greit å se at kroppen går tilbake til normalen igjen... --- Grattis med 9 mnd, Effy - tiden går så fort! --- Vi flytter også unne ting vi er litt redd for eller som kan være skummelt for E, men han skal jammen meg plukke på absoutt alt ja. Men tenker som fler andre her, han må jo bare lære hva han får røre og ikke røre. --- Her har han sovnet av seg selv for 3. gang siden onsdag, og jeg er veldig fornøyd. Merker at det er mye lettere på dagen enn da han skal legge seg for natta, da er det som regel noen runder med å roe han ned før han sovner. Men det er en begynnelse iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4207 Del Skrevet 27. april 2010 Så bra at sovingen begynner å komme på stell, Soon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. april 2010 #4208 Del Skrevet 27. april 2010 Så bra at sovingen begynner å komme på stell, Soon. Om selve sovingen er så på stell er vel en annen sak - det soves ofte urolig på natta og stort sett korte lurer på dagen, men så lenge det er bedring med å ikke måtte bysse, så får vi bare stå på videre. Noen dager er helt supre, andre ikke fullt så supre - hva søvn angår altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 27. april 2010 #4209 Del Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med 9 mnd Effy. Ja, tiden raser avgårde! Vedr mensen fikk jeg den tilbake i januar da jeg sluttet helt å amme. Vi bruker ikke prevensjon så vi er meeeeeeget forsiktige på den fronten. Jeg orker ikke å gå på p-piller lengre og mannen har tatt på seg å kutte strengen, så jeg venter nå på at det skal skje . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 27. april 2010 #4210 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har også bare flyttet unna knuselige ting eller farlige ting. Jeg vil heller lære dem å ikke røre alt. Det fungerte utmerket med førstemann. Jeg flyttet ham bort og sa bestemt nei.... samt ga ham noe annet å holde på med for å avlede. Etterhvert blir de bare høyere og høyere så det er jo begrenset hvor mye skal fjerne uten å lære dem å røre. Vi har ikke så mye løsøre i stua, men det er jo bokhylla som er spnennende. Jeg har en åpen hylle i passelig spennende høyde hvor jeg setter inn leker. Det kan de holde på med lenge, spennende når det er inne i bokhylla. Med min første hadde jeg også en lovlig kjøkkenskuff hvor jeg hadde plastbokser og annet morsomt stasj til fri utfoldelse. Resten av skap og skuffer var sikret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4211 Del Skrevet 27. april 2010 Det blir nok å flytte på farlige ting her også, og knuselige. Litt rydding sånn ellers skader ikke, men ellers er det jo å lære gutten hva som kan og ikke kan plukkes på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 27. april 2010 #4212 Del Skrevet 27. april 2010 Da er våre ganske lik i stilen NiChia. Hehe ja, lurer på om vi fikk den igjen sånn omtrent på samme tid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. april 2010 #4213 Del Skrevet 27. april 2010 Mini har skriki i heile natt! :dåne: Er vel siste fortanna som vil ut. Skjønner ikkje kvifor det tek så lang tid, har trudd den har vore rett rundt hjørnet i fleire veker no. Lei av aldri å få sove... Kan telle på ei hand dei gongene eg har sovi meir enn 3-4 timar sidan mini blei fødd. Blir visst mykje klaging på meg, men no begynner eg seriøst å bli lei... Og med ein toåring som krev sitt i tillegg, og ein ektemann som det i grunnen er nesten like mykje arbeid med som ein unge, blir det jo litt slitsomt... Men no trur eg snart det er over og ut for den h**vetes fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. april 2010 #4214 Del Skrevet 27. april 2010 Usj, det skal ikke være enkelt. I fikk begge fortennene oppe samtidig, og holdt et svare natteleven i flere uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. april 2010 #4215 Del Skrevet 27. april 2010 Nei, disse tennene er ingen spøk. E har holdt det gående i 6 mnd han, og kun fått to fremtenner nede. Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 27. april 2010 #4216 Del Skrevet 27. april 2010 Mini har skriki i heile natt! :dåne: Er vel siste fortanna som vil ut. Skjønner ikkje kvifor det tek så lang tid, har trudd den har vore rett rundt hjørnet i fleire veker no. Lei av aldri å få sove... Kan telle på ei hand dei gongene eg har sovi meir enn 3-4 timar sidan mini blei fødd. Blir visst mykje klaging på meg, men no begynner eg seriøst å bli lei... Og med ein toåring som krev sitt i tillegg, og ein ektemann som det i grunnen er nesten like mykje arbeid med som ein unge, blir det jo litt slitsomt... Men no trur eg snart det er over og ut for den h**vetes fyren. Så dumt at du ikke får nattero enda, jeg vet akkurat hvor fælt det er å aldri få sove. Det gjør jo ikke situasjonen hjemme så veldig mye lettere å takle, kan jeg tenke meg. Er det muligheter for litt avlastning slik at du kan sove litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4217 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hmmm. det var feil posting her ja.... Endret 27. april 2010 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4218 Del Skrevet 27. april 2010 Det må være utrolig slitsomt å aldri få sove, særlig når du har to, imli. Mannebarnet går det om ikke annet å gjøre noe med. Ungene er ikke akkurat de man vil si takk og farvel til. Synes du er tøff som står i dette, uten å bli helt gal, imli. Det krever sin kvinne å være praktiserende alenemor til to, med en voksen som tynger en ned i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. april 2010 #4219 Del Skrevet 27. april 2010 Huff. E sovnet 18.40 i kveld, men nå, bare drøye 2 timer senere har jeg vært inne hos han og måtte trøste og bysse 3x15-20 minutter da han har våknet og HYYYL-grenet Er så kjipt å ikke skjønne hva som egentlig plager - skulle jo tro det var tennene, men jeg begynner å lure altså når det har holdt på så lenge. Det sies jo at det bare gjør vondt i det de kommer ut... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 #4220 Del Skrevet 27. april 2010 Utviklingssprang kan gi sånn gråt. Hadde det for noen netter tilbake med G, men nå som det endelig har løsnet (etter uker med dårlig søvn), er det ikke mer nattegråt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå