Gjest imli Skrevet 11. mai 2010 #4441 Del Skrevet 11. mai 2010 Her har eldstemann mørk blondt/brunt hår og brune auge, mens mini har blå auge og ganske så lyst hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 11. mai 2010 #4442 Del Skrevet 11. mai 2010 Våre to er lyse i håret med blå øyne. Prikk like Når vi ser bilder av de to er det noen ganger vanskelig å se hvem av de det er bilde av. Selvsagt kjempesøte begge to. Sikkert ikke objektiv, men har opplevd at fremmede har tatt bilder av de og regner med at grunnen er at de er søte da. HUFF Imli. Flott at du kom deg ut av dette forholdet før det ble værre. Først og fremst tenk på barna og deres sikkerhet/velbefinnende. Trekker en mann våpen i fylla tror jeg ikke han vil bli bedre uten å gå i terapi!Samme hvor tungt det er å være alenemor til 2 små, spesielt økonomisk, er det bedre å være alene enn å frykte hver dag hvordan fremtiden skal bli ifht ustabil ektefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mai 2010 #4443 Del Skrevet 11. mai 2010 Vi har vært på kontroll i dag. G er: 9120gr 72,5 cm 46,4 HO Så han begynner å bli stor gutt. Han var ikke i humør på kontrollen da, så for her minste lille motgang, satt han i å stortute... På toppen av det hele så snør det, og bussen hadde ikke plass til oss fordi en SYKLIST absolutt måtte ha sykkelen ombord. *knurr* jaja...startet dagen med å tørke opp katteoppkast (noen har spist gress), så hvorfor ikke bare fortsette å ha en kjip dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mai 2010 #4444 Del Skrevet 11. mai 2010 Wow, han er blitt stor. Her har vi en frøken som plutselig har funnet ut at hun kan hylgrine i vogna før hun sovner. Det er nesten så jeg mistenker øreverk eller noe, men hun har ingen andre symptomer. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. mai 2010 #4445 Del Skrevet 11. mai 2010 Stor gutt, Saeria Vi skal på kontroll den 19. Blir gøy å se hvor stor han har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 11. mai 2010 #4446 Del Skrevet 11. mai 2010 Flotte bilder av beibisene! Jeg vil gjerne se jenta di Honesty:) Skal se om jeg får lagt ut bilde av lillegutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mai 2010 #4447 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Takk for støttekommentarar forresten Har det greit no, han ringer stadig og seier han har forbedra seg osv, men eg trur det er best for meg og ungane at me bur for oss sjølv. Kjem til å ta ut separasjon og så sjå om eit år om han faktisk har forbedra seg... Er så lett å love gull og grønne skogar rett etter at eg har reist frå han. Får nok eit betre bilete av korleis han har tenkt til å leve om eit år, enn viss eg flyttar tilbake i morra... Sjølv om eg i svake øyeblikk vil tilbake, trur eg berre eg må vere sterk og holde meg unna. Å bli åleinemor blir vel ikkje så ille, eg er jo allereie van med å ta meg av dei nesten heilt sjølv (gjorde vel 80-90% av alt med eldstemann og 99% av alt med minsten) og økonomien vår har vore så trang at eg faktisk får betre økonomi som åleinemor med stønadane eg får. Så eg håper at eg og ungane kan få oss eit betre liv åleine... Endret 11. mai 2010 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. mai 2010 #4448 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, du må bare være sterk, selv om det sikkert er veldig vanskelig. Men høres ut som det ikke er noe bra sted for to små å vokse opp i, når det nevnes alkohol og skytevåpen... og så må du tenke på deg selv også oppi det hele. Masse lykke til, og som du sier, du får det myyye bedre alene og med bedre økonomi --- Hadde "fotoshoot" med lillegutt idag, bilder er lagt ut på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mai 2010 #4449 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er nok lurt å starte opp livet for seg selv, imli. Det tjener både du og ungene på i det lange løp. Dessuten fortjener du IKKE å ha det slik som du har hatt det. Søk støtte i din nærmeste familie og hos venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 11. mai 2010 #4450 Del Skrevet 11. mai 2010 Selvsagt kjempesøte begge to. Sikkert ikke objektiv, men har opplevd at fremmede har tatt bilder av de og regner med at grunnen er at de er søte da. Det har vi også opplevd. Må si det er ganske spesielt å tenke på at det er fremmede som har bilder av datteren vår på mobil/kamera. Senest i helga, i konfirmasjon, var det en eldre mann som tok bilde av henne. Stor gutten din begynner å bli, Saeria! Vi skulle egentlig på 9mndskontroll den 20., men så drar vi til Hellas neste tirsdag så da er det utsatt til 1. juni. Men tror jeg skal gå ned på helsestasjonen og veie og måle i morgen siden det er så lenge til 1. juni. Blir kanskje en liten prat med helsesøster også ang. fly og reise, hvis hun ikke er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. mai 2010 #4451 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Go`gutten til mamma :rødme: *fjernet bilde* Endret 13. mai 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mai 2010 #4452 Del Skrevet 11. mai 2010 Han er en skjønnas, Soon! Hellas hørtes deilig ut NiChia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. mai 2010 #4453 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Takk, Saeria. Hellas hadde vært noe ja - men jeg skal ikke klage, om 2 uker er vi i Roma --- Lillegutten var klin våken kl 04.20 idag Men etter litt styr og grining, klarte pappan å lure han i søvn igjen en time senere Og så fikk vi sovet en drøy time til. Endret 12. mai 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2010 #4454 Del Skrevet 12. mai 2010 Det var tidlig på an. Jeg som syntes g var i tidligste laget klokka fem! Men han sovnet en halvtime senere. Da begynte selvsagt mannen å dra tømmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 12. mai 2010 #4455 Del Skrevet 12. mai 2010 Så herlig jente du har Honesty, likte spesielt godt innlegget om ledninger og spagetti Kan godt forstå de blir litt forfjamset noen ganger disse små. Spagetti må nok prøves her også, det har som regel blitt mye potetmiddager. I går lagde jeg kylling og ris og hakket det i en "herb chopper" fra tupperware. Det likte han kjempegodt og spiste som bare det. Blandet det med bittegrann melk så det ble litt god smak på det Og til og med mannen er imponert over hva tupperware har å komme med nå, hehe Vi var på 10 mnd kontroll i går, nå er L blitt 72,5 lang og veier 8590. Han ligger rett under midten av kurven, men er akkurat passe. Forøvrig så snakket vi om solkrem etc og der fikk jeg igjen høre (tror det var det jeg sa for ikke lenge siden) at barn undet 1 år ikke skal ha høyere solfaktor enn 15, dette pga faren for å utvikle hudkreft. Det er kreftforeningen som har anbefalt dette. Hun sa også at en hvit t-skjorte tilsvarer faktor 10, så om man smører barnet med faktor 10 og har på de litt tøy, trenger man ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 12. mai 2010 #4456 Del Skrevet 12. mai 2010 Maten her er fortsatt litt hodebry. Når hun sover godt om natten, spiser hun også bra, men når det blir nattetull og mye pupp, er ikke mat like interessant. Jeg tror ikke akkurat at jeg orker å dra med grøt og matglass til Italia, for å si det sånn. Vi tar nok med litt leverpostei, kanskje polarbrød, og fruktmos, og så får hun få litt i hånden av vår mat. I går reiste mannen bort på kurs, og skal være borte til fredag kveld. Det passet veldig godt med at jeg fikk et lite jobboppdrag i fanget, med veldig tight deadline. Men jeg satte I i vippestolen og gav henne en appelsinbåt, og da fikk jeg gjort litt. Ellers flyr jeg bare rundt og plukker henne bort fra ledninger, lamper, hundeskålen, osv. I dag tok hun et bad i vannskålen som vi har stående i gangen, og måtte skifte før vi kom oss opp. Hva er det med vannskåler som er så attraktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 12. mai 2010 #4457 Del Skrevet 12. mai 2010 Takk for tilganger i bloggene deres, de er så søte de små Har dere 10 mnd kontroll? Vi var på 8/9 mnd kontroll i forrige uke, og nå skal vi ikke tilbake før han er 1 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 12. mai 2010 #4458 Del Skrevet 12. mai 2010 Her er det i hvertfall 9-månederskontroll, og deretter 12 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. mai 2010 #4459 Del Skrevet 12. mai 2010 M også synst det var morgen kl 5 i dag, da er det ikke mye liv i foreldrene nei! :søvn: Vi har vært på kontroll også 8 eller 9mnd? M er i alle fall 73 cm lang og 9220 g, strekt seg mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2010 #4460 Del Skrevet 12. mai 2010 Det var ei stor og flott jente, Unknown. Vi skal ikke på kontroll før i august nå. Slutten av august, så da er han passert ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå