Drua Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Ok, jeg ser etter en massasjeolje som lukter godt og som er god å jobbe med- altså til vanlig massasje, ikke noe erotiske greier. Hva er bra, og hvor får jeg kjøpt det?
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Som baseolje ville jeg brukt søt mandelolje som er god til huden, og en eterisk olje som du kan blande i et par dråper til. Da kan du velge hvilken som helst duft du ønsker. F eks sitron, appelsin, krydderdufter, blomsterdufter osv.
Drua Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Hm, ok, men hvor kjøper jeg dette?
Glynis Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg har faktisk en massasjeolje fra Kondomeriet som jeg bruker i ikke-erotiske situasjoner (ikke noen kvalmende jordbærduft), de har jo et godt utvalg. Den gir en mer avslappende følelse/lukt og er ikke klissete. Jeg liker ikke tunge lukter og ikke fruktige lukter, så til slutt endte jeg opp der og fant en nøytral etter å ha luktet meg igjennom mye grusomt. Ganske stor flaske til rundt 100 kroner.
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Oljer får du kjøpt billig på myrra.no og det er helt rene oljer. De har også ferdige massasjeoljer. Jeg er veldig fornøyd med den nettbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå