Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Gjør det noe om man blander disse sammen?For eksempel bruke en rens fra Jan Marini og så bruke en fuktighetskrem fra Dermalogica? Takker for svar.. Til slutt:Kan dere ramse opp serier som er medisinske(cosmeceuticals)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Det går helt fint. Jeg bruker selv Jan Marini sine produkter, men tenker å supplere men en maske og øyekrem fra dermalogica.
Rexina Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Du kan se på skin-etc.com, der er det endel/bare medisink hudpleie..
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Det går helt fint. Jeg bruker selv Jan Marini sine produkter, men tenker å supplere men en maske og øyekrem fra dermalogica. jamen dermalogica er jo også medisinsk merke??
CHANELine Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 jamen dermalogica er jo også medisinsk merke?? Nei.Det er det ikke.Eller?Nå ble jeg usikker gitt.Trodde det bare var kosmetisk jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Dermalogica er en kosmetisk hudpleieserie på linje med decleor, matis, guinot etc. Eksempler på medisink hudpleie er Jan Marini, Obagi, Mene og Moy, DDF, Duve Medica, Md etc etc..
CHANELine Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Men jeg har et produkt som heter Medicated Clearing Gel.Kan det da bety at Dermalogica har både medisinske og kosmetisk hudpleie?
alka86 Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Den har jeg aldri hørt om..hvor har du kjøpt den?lenge siden?dermalogica er en kosmetisk hudpleie, ikke medisinsk, den brukes av hudpleiere og ikke hudleger/leger..
CHANELine Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 (endret) Kjøpte den hos minhud.no. de har den sikkert hos hudpleiere også.kjøpte den for vel ett år siden. Endret 22. november 2008 av CHANELine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå