Gå til innhold

2 "hetero" jenter finner hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg(for ordens skyld,jeg er jente) og en annen jente har fått følelser for hverandre,vi er begge i midten av 20-årene,og har kjent hverandre noen månder nå,og samholdet mellom oss har bare blitt sterkere og sterkere. Vi har begge levd som og trodd vi var hetero tidligere,men nå har vi da klart å forelske oss i hverandre... Hva er dette tror dere? Er det bare hodene våre som tuller med oss,eller er dette faktisk mulig???Noen erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,har vært inne på tanken,bare rart siden ingen av oss har følte slik for jenter før,og aldri tenkt tanken engang..

Gjest hetero elsker jente
Skrevet

jeg vil si jeg er 100% heterofil, jeg er 32 år og alle mine forhold har vært med menn. Jeg har aldri før vært tiltrekt av ei jente så lenge jeg lever. I fjor vår kom det en ny jente til treningstudioet jeg trener på og vi fant tonen veldig fort, i løpet av ett år kom vi hverandre veldig nær, til vi til slutt endte opp i ett forhold. Vi har begge snakket om dette her, og rett og slett kommet frem til at hos oss så forelsket vi oss begge i personlighet, ikke i kjønn. Vi hadde ikke sex med hverandre før etter 8 mnd i det forholdet vårt, og da var det naturlig og godt fordi vi elsker hverandre.

Forstå det den som kan :)

Skrevet

Nå er det ikke slik at man enten tenner på det samme kjønn eller så gjør man det ikke

Slutt å tro at man må være i en "bås" med navn hele tiden :)

Du har blitt forelsket i en person! Du har vel opplevd det tidligere, eller hva? Drit i om det er mann eller kvinne, tenk på at det er en fantastisk person! :D

Skrevet
Nå er det ikke slik at man enten tenner på det samme kjønn eller så gjør man det ikke

Slutt å tro at man må være i en "bås" med navn hele tiden :)

Du har blitt forelsket i en person! Du har vel opplevd det tidligere, eller hva? Drit i om det er mann eller kvinne, tenk på at det er en fantastisk person! :D

Jeg syntes dette er en veldig fin tanke. Jeg hat i løpet av mine 25 år forelseket meg i to jenter. Jeg tenner ikke på jenter generellt, men disse to jentene har jeg vært umiddelbart tiltruket av. Jeg liker å se på det som at jeg tiltrekkes av en spesifikk type personllighet som forekommef blandt gutter i 90% av tilfellene, men også i jenter. Det er denne typen personlighet jeg tiltrekkes av. Hva man da kaller meg betyr lite for meg. Jeg liker den jeg liker så enkelt er det.

Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg hadde aldri tidligere i mitt liv følt meg tiltrukket av jenter, jeg hadde alltid likt gutter, hadd ett par seriøse forhold og jeg var samboer med en gutt i noen måneder. Men plutselig, uten forvarsel ble jeg forelsket i sjefen min, som var 5 år eldre enn meg og jente/kvinne.

Det var en veldig merkelig opplvelelse! Vi var venner i ett par måneder før vi snakket om hvordan vi følte for hverandre, også ble vi sammen. Vi er nå forlovet og brylluper står en gang i 2010.

Jeg må si meg enig i det Marlo sier her oppe. Ikke sett deg selv i bås! Nyt forelskelsen deres og hvordan dere har det med hverandre. Nyt det å opplveve og utforske en kvinnes kropp, det er en helt ny opplevelse.

Om du er lesbisk, hetrofil eller bifil er vel ikke så viktig? Det er vel henne som person du er forelsket i? Ikke i kjønnet henes?

Så bare nyt forelskelsen din. Og om folk spør deg om hvilken legning du har, så kan du vel bare fortelle den at du blir tiltrukket/forelsket i en PERSON og ikke i kjønnet deres. Det er det vi sier når folk spør, og det funker bra! :jepp:

Kos deg med forelskelsen din! :yvonne:

Skrevet

Jeg har aldri før hatt noen interesse for kvinner fysisk eller emosjonelt utenom vennskap, kun menn, men nå har jeg falt for en såkalt hetero kvinne og jeg er sikker på at det er gjensidig. Blanding av at det føles uforståelig og selvfølgelig! Tenker lite på at det er en kvinne, det er personen jeg har falt for.

Skrevet

Hvis to jenter er forelsket i hverandre og har sex og dette attpåtil ikke er et stunt, men har bygget seg opp over tid...Ja, da er du ikke hetero. En hetero person har ikke slike erotiske tiltrekninger til sitt eget kjønn.

Hvis dere/TS fremdeles kan få erotiske tanker om menn, så er dere bifile. Hvis menn er helt uaktuelle, så er dere lesber.

Jeg kjenner en skilt kar med to barn som i en alder av tredve fant ut at han var homo. Han gikk i flere år og var sikker på at han var helt hetero. Nå er damer et totalt tilbakelagt stadium for han.

Så at dere ikke har hatt erotiske tanker om eget kjønn før i midten av tyveårene er vel ikke akkurat en bombe.

Skjønner forresten ikke hva som er galt med å plassere folk i disse ganske enkle båsene.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Dette er enkelt. Dere trenger å la dere frelse for deretter å gå på et avhomsings-seminar.

Skrevet

Tusen takk for svar fra dere :) Godt å lese om andres erfaringer her! Hun andre(og litt meg selv også) er litt "redde" når det kommer til sexen,tenk viss vi ikke liker det? Noen gode råd fra dere som har opplevde samme situasjon?

Skrevet
Tusen takk for svar fra dere :) Godt å lese om andres erfaringer her! Hun andre(og litt meg selv også) er litt "redde" når det kommer til sexen,tenk viss vi ikke liker det? Noen gode råd fra dere som har opplevde samme situasjon?

Hei, jeg svarte deg tidligere, jeg med hun jenta jeg traff på treningsenteret :)

Som jeg sa tidligere så ventet vi veldig med den delen, for vi var begge reddefor at vi ikke ville like det, eller at vi ikke ville få det til. Man kunne nesten sammenligne det som å ha sex med en mann for første gang noensinne, og være helt blank og uvitende og sååå nervøs! Vi begynte med å venne oss til det fysiske i punkter, altså vi kysset en stund. I begynnelsen føltes det litt rart, men fort ble vi veldig komfortable med det, så var det å holde hender, stryke på hverandre, og slike ting. Samtidig snakket vi veldig mye om de små berøringene, feks hun elsker at jeg stryker henne over håret, da slapper hun mer av. Jeg liker å bli massert på ryggen, da er det godt for meg osv osv. Vi avbrøt veldig fort dersom den ene ikke ville mer akkurat der og da, og vi ble på den måten med god tid veldig vant til hverandres berøring.. Så da det kom til sex noen måneder senere, så var det bare siste trinn i en fase vi var veldig godt vant med :)

Vi gjorde det på den måten fordi vi var redde for at stress ville ødelegge alt sammen, altså bare hoppe i det og ha sex liksom.. Det ble hvertfall veldig bra på vår måte!

Kanskje noe for deg å tenke på å prøve litt? :)

Skrevet

Jeg skrev innlegg #8. Jeg lurer også litt på hvordan det skal gå med sexen dersom det blir aktuelt. Kjenner at jeg er veldig tiltrukket, men det handler om å ville være nær og å udelt tilhøre den andre - ikke akkurat det å "ha sex".

Har aldri følt så mye kjærlighet for én person før - litt skummelt, men godt samtidig. For min del er det store problemet at hun er i et hetero forhold (et langvarig og dårlig ett som hun egentlig ønsker seg ut av, men dog, hun ER i det), så det er mye som er off limits. Men jeg bør snart ta opp temaet så vi har ting på det rene. Samtidig er jeg livredd for å miste henne ut av livet mitt - hvis alternativet er å miste henne, vil jeg heller ha det som vi har det nå; et nært vennskap.

Gjest Lille Bie
Skrevet (endret)

For å svare på spørsmåket ang. sexen så skal jeg prøve å fortelle hvordan vi opplevde det.

Jeg hadde følelser for henne veldig tidlig i vennskapet, og det var ingenting jeg heller kunne ville enn å tilbringe en hel dag i senga sammen med henne. Men da var det ikke sexen jeg tenkte på, jeg ville bare være nær henne, stryke på henne osv.

Jeg tror grunnen til at jeg ikke tenkte på sex var fordi jeg ikke klarte å se for meg hendelsesforløpet. Det var virkelig som å være jomfru igjen! Så etter noen dager der vi bare hadde ligget å tatt på hverandre, og følt oss fram så endte vi opp med å ha sex. Og det var en spesiell opplevelse! Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, hvor jeg skulle ta på henne, hva hun likte osv. Jeg klarte heller ikke å få meg selv til å "ta" henne om dere skjønner hva jeg mener, det var en litt for uvant (for å bruke det ordet) opplevelse/situasjon. Så i begynnelsen bestod sexen vår bare av å stryke utenpå, ingen penetrering med fingre osv. Men etterhvert som vi ble mer vant til hverandre, opplevelsen og hva vi skulle gjøre, så tok det ikke lange tida før sexen mellom oss ble like "naturlig" som det hadde vært for oss med menn, og etter en 2-3 mnds tid så tok vi i bruk diverse leketøy. :lur::ler:

Men det er en ting som du/dere ikke må bekymere dere for, og det er om sexen blir dårlig! Selvfølgelig er det utrolig uvant i begynnelsen og du føler deg litt "lost", men etter som tiden går så finner dere ut hva den andre liker og hva du selv liker partneren din gjør med deg. Men sex med en man elsker er jo alltid bra! (vel, nesten i alle fall... :sjarmor: )

For min del er sexen jeg har med henne den beste jeg noensinne har hatt.

Så dere får bare prøve dere fram! Jeg tviler på at det blir dårlig! :jepp:

Endret av Lille Bie
Skrevet

Tusen takk for svarene deres,jenter :klemmer:

Dette hjalp litt på alle tankene mine,og hennes også :) Gleder meg til å gå denne veien med henne :yvonne:

Og sexen tror jeg vi venter med til det rett og slett føles naturlig for begge :hjerte:

Ha en fin kveld :blomst:

Gjest singel lesbe
Skrevet

Hei!

Vil svare dere litt angående å ha sex med ei jente... Dere lurer på om dere vil like det. Vil bare si at når dere har sex med ei jente, så har dere så utrolig mye å lære, så mange teknikker dere aldri ante eksisterte...

Som lesbisk så har man så få rollemodeller hva angår sex... Jeg hadde vært seksuelt aktiv i mange år før jeg begynte å skjønne at man kan gjøre så mye mer enn jeg var vant til, og oppnå enda mer nærhet... Fingring drev vi nesten ikke med i siste årene i mitt forhold. Det er så mye annet og bedre man kan gjøre :) Så om det ikke er full klaff første gang, så vit at dere kan utvikle dere sammen, eksperimentere og stå på å i maaaaaaaange år fremover...

Lykke til!

Skrevet

Til singel lesbe :

Nå ble jeg jo kjempenyskjerrig! Hva andre ting kan man gjøre utenom munn&fingre? Temmelig dårlig fantasi på dette området,hehe

Gjest singel lesbe
Skrevet (endret)

Hehe, ja, det var også det eneste jeg hadde fantasi om da jeg var jomfru og det var det primære vi drev med i mitt første forhold...

Men det er virkelig andre ting å gjøre også ;-)

Dere vil ikke ta det litt ad veien da?

Jeg for min del er veldig glad jeg ikke visste og prøvde alt da jeg var fersk i gamet (har aldri hatt sex med menn heller).

E-postadresse fjernet.

Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Skrevet

Hei Singel Lesbe :)

Jeg prøvde å maile deg,men mailadressen virket ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...