Gjest ts Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Har møtt ei jente, og vi liker hverandre godt. Har vært med hverandre veldig mye i de siste 2 ukene (ca. 4 dager i uka). Hvordan gjør dere det når dere er betatt/forelska i noen? Er det dumt å være med hverandre så ofte? Er det en fare for at man går lei? For min egen del kunne jeg godt vært med henne 24/7! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 Har møtt ei jente, og vi liker hverandre godt. Har vært med hverandre veldig mye i de siste 2 ukene (ca. 4 dager i uka). Hvordan gjør dere det når dere er betatt/forelska i noen? Er det dumt å være med hverandre så ofte? Er det en fare for at man går lei? For min egen del kunne jeg godt vært med henne 24/7! syns du kan være med henne så mye dere vil, i begynnelsen tror jeg ikke det gjør så mye mn tror det er bra å savne hverandre og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå