Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Lurer på om noen kan hjelpe meg! Er det noen som vet hvordan man snur skrevet tekst 180 grader? Enten i word, photoshop eller power point? Jeg klarer å snu bilder, men ikke tekst. Argh!
Chiquita Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Skal du snu teksten på hodet, eller skal du speilvende den?
Octavia Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Hvis du har skrevet en Word Art tekst i Word kan du jo bare dra den tvers over i den retningen du vil. Opp-ned, speilvendt etc.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Takk for svar - dere er snille! Jeg skal snu teksten på hodet. Problemet med Word Art er at du må bruke den typen skrift som ligger inne. Hvis du forandrer fonten blir det fortsatt samme type "design" på skriften. Jeg vil gjerne bruke en vanlig font!
Chiquita Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Hva med å skrive teksten inn i Paint. Merk så reksten og roter den 180 grader. Det er jo kjempeenkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå