Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hallo jenter!=) Når jeg blir slikket føler jeg meg noen ganger litt hjelpesløs. Jeg nyter det selsagt, men føler meg samtidig litt ukomfortabel der jeg ligger og spriker og har guttens hode mellom beina. Hva gjør dere med armene og ellers av kroppen? Har tatt meg selv i å rive han litt lett i håret mens han holder på, eller klore han litt på armene... Er dette ok? Hva synes dere gutter?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hallo jenter!=) Når jeg blir slikket føler jeg meg noen ganger litt hjelpesløs. Jeg nyter det selsagt, men føler meg samtidig litt ukomfortabel der jeg ligger og spriker og har guttens hode mellom beina. Hva gjør dere med armene og ellers av kroppen? Har tatt meg selv i å rive han litt lett i håret mens han holder på, eller klore han litt på armene... Er dette ok? Hva synes dere gutter? Funker helt fint Godt å kjenne at dama liker det man holder på med,hadde blitt litt betenkt om hun hadde lagt å sett i taket eller tvinnet tommeltotter.
Gjest Sandbekken Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har det samme "problemet" selv! jeg må nesten le, for det er jo et luksusproblem.. Men likevel, det er på nippet til å bli turn off når jeg føler meg så tafatt. Og hvertfal hvis han kikker opp på meg når han er der nede.. det går ikke!! jeg river også i håret hans, klorer og klyper litt også..
Gjest Wind Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 (endret) Må ha øynene lukket, ellers ligger jeg og stirrer nedover for å se om han ser opp på meg eller om han ser ut som han nyter det osv. Ellers pleier jeg nok å dra i håret hans osv. =/ Endret 19. november 2008 av Wind
Gjest Gjestedama Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg leker med puppene mine... Hjelper kanskje til med en finger på klitten... Eller så gjør vi det i 69, så jeg kan suge ham mens han holder på.
Gjest pasta Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Bekymrer meg for om jeg lukter vondt, ser rar ut, har nupper etter barbering... og om han kanskje kjeder seg eller er sliten. Jauda. Innerst inne er jeg egentlig lidenskapelig anlagt, men det er dessverre vanskelig å skru av hodet. Sukk.
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg ligger og tenker på alt mulig rart, klarer overhodet ikke å konsentrere meg. Det er egentlig litt kjedelig, synes jeg..
Gjest virvelvind Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Jeg bare nyter, koser med håret hans stryker ham på armene o.l. Har egentlig aldri tenkt så mye over det, jeg bare gjør det som kjennes naturlig.
Lizza Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Hallo jenter!=) Når jeg blir slikket føler jeg meg noen ganger litt hjelpesløs. Jeg nyter det selsagt, men føler meg samtidig litt ukomfortabel der jeg ligger og spriker og har guttens hode mellom beina. Hva gjør dere med armene og ellers av kroppen? Har tatt meg selv i å rive han litt lett i håret mens han holder på, eller klore han litt på armene... Er dette ok? Hva synes dere gutter? Jeg har lenge vært med ham men han gjørte det bare i begynnesen men ikke nå lenger. Det var så godt, jeg masserte ryggen hans mens han slikket meg.
Gjest rayna Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Hva gjør dere med armene og ellers av kroppen? Tar godt tak i hestehalen til typen og styrer og presser hodet hans akkurat slik jeg vil ha det. Vrir og vrikker hofta samtidig. Hva ellers skal vi gjøre med armer og kropp? Det går jo av seg selv. Slipp hemningene og la det stå til. Slipp fantasien løs. Og nyt.
Gjest rayna Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Jeg ligger og tenker på alt mulig rart, klarer overhodet ikke å konsentrere meg. Det er egentlig litt kjedelig, synes jeg.. Er det mulig? Kjedelig?
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Er det mulig? Kjedelig? Jepp. Kjedelig. Tror nok ikke det er så uvanlig. Det er ikke alle som liker analsex heller
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 Jeg klarer ikke å slappe av. Mannen gjør det kun for å glede meg og da blir det veldig feil. Så hver gang han slikker blir jeg helt stiv og da blir han usikker og tror at det ikke er godt. Det er det ikke heller,men sjansen for at jeg kunne ha følt noe godt om jeg klarte å slappe av er jo tilstede. Alt begynte med at han ikke slikket meg en tiendedel så ofte som jeg ga han en blowjob. Da fikk jeg det for meg at dette kan han umulig like, og siden har det bare vært rot.
Gjest Marlo Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Vet ikke hva jeg gjør jeg - er som regel så oppslukt i å nyte at jeg glemmer alt annet
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Jeg klarer ikke å slappe av. Mannen gjør det kun for å glede meg og da blir det veldig feil. Så hver gang han slikker blir jeg helt stiv og da blir han usikker og tror at det ikke er godt. Det er det ikke heller,men sjansen for at jeg kunne ha følt noe godt om jeg klarte å slappe av er jo tilstede. Alt begynte med at han ikke slikket meg en tiendedel så ofte som jeg ga han en blowjob. Da fikk jeg det for meg at dette kan han umulig like, og siden har det bare vært rot. Det teite er jo at kvinner gjerne vil glede mannen med suging selv om de misliker det. Selv brekker jeg meg hver gang, men det plaget ikke eksen min. Han maste like mye om å få det selv om han visste at jeg ikke likte å gjøre det. Hvorfor skal kvinner alltid henge seg opp i ting menn gir blaffen i? Hvis han vil bli sugd, så får han vel gi det samme tilbake, like ofte! Drit i at han ikke liker det, du kan ikke forvente at noen skal elske å slikke et område som blir frekventert av urin, utflod og menstruasjon..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #16 Skrevet 24. november 2008 Se på ham og vis at du nyter det han gjør. Kos med ham og ikke minst rettled ham slik at han gjør det slik du liker det best. Husk, han er ikke tankeleser heller. Rettled med små vink selvfølgelig, ikke kjeft for all del. Til dere som syns det er kjedelig, har dere prøvd å hjelpe ham inn på rett spor? En mann gjør gjerne det samme hver gang hvis det har funka en gang, han glemmer at ikke alle kvinner er like. Dere må selv ta ansvar for egen nytelse og hjelpe ham til forstå hva som gir deg maks nytelse. Han er da ingen maskin, men han er veldig villig til å lære å tilfredstille deg. good luck alle sammen
Gjest Gjest_Vimsa_* Skrevet 25. november 2008 #17 Skrevet 25. november 2008 Men hvor lenge holder han på, da..? Jeg bruker veldig lang tid, så typen min blir sliten både i tunga og nakken... Men jeg pleier å stryke han på armene og vil helst lukke øynene... Har ikke tenkt på at han kanskje synes det er ekkelt, som en av dere andre nevnte... med rester av urin, mens og utflod.... Synes dere det er ekkelt, mannfolk..???
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #18 Skrevet 25. november 2008 Jeg syntes også det var småkjedelig med tidligere typer, fikk ikke så mye glede av det, særlig fordi jeg følte at det var noe de gjorde kun for min skyld, og klarte derfor ikke slappe av og nyte det... Nå er jeg sammen med en som jeg føler - og vet - at HAN liker det og gjør det omtrent like mye for sin egen skyld som for min! Han nyter det virkelig! Det er så utrolig mye deiligere og han klarer også å slikke meg til orgasme hver gang, noe ingen av de andre har klart. Tenker aldri på hvor jeg skal gjøre av armene etc lenger - vet ærlig talt ikke hva jeg gjør med de, tenker antaglig ikke så mye der jeg ligger og nyter :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #19 Skrevet 27. november 2008 Det som funker best for meg etterhvert er at han holder på hoftene mine med hendene (og holder meg nede hvis jeg hopper og spretter hihi), og så holder jeg på armene hans med hendene. Det er en fin måte for meg å kommunisere på, for jo kåtere jeg er, desto hardere klemmer jeg hendene rundt armene hans og han kjenner om det er like før jeg kommer så han er forberedt. Det kan føles rart å ligge sånn, og for meg er det viktig at gutten lager noen lyder av og til, at han sier "mmm...", "deilig" e.l. Ellers føler jeg meg helt alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå