Gå til innhold

Kast dildoen, jenter!

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...går den i søpla nå' date=' jenter..?[/quote']

aldri!!!!!! den er her for og bli!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pokker, den er hos meg for å bli...

men fortrinnsvis pga vibrasjonene da, jeg har ikke

noe behov for å dytte den opp og inn i... :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Har ikke dildo, engang. Og savner det heller ikke.

Enig med artikkelforfatteren at det "oppi der" bare er en bonus, men som

regel ikke tilstrekkelig for orgasme i seg selv.

Kanskje bare et nytt desperat påfunn fra mannlige forskere for å "bevise" at kvinner er avhengig av menn? :wink:

Salma - uavhengig :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Den overskriften Sandman... Den ga meg litt andre assosiasjoner, mer sånn "Sandman til tjeneste" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den overskriften Sandman... Den ga meg litt andre assosiasjoner, mer sånn "Sandman til tjeneste" :ler:

He he, det tenkte jeg også!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

...et budskap egnet til å misforstå det ja... :ler:

Jeg måtte i så fall klone meg, mange ganger, for å fylle funksjonen til alle de skrotede dildoene rundt omkring hos KG-jentene...

...tror dessuten at ingen har så stor nattbordskuff at jeg kommer nedi... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke kast den jenter! Kjøpte en vibrator til konen og hun satte veldig pris på den. Det er bare usikre menn som ikke tør og desuten ikke unner sin kjære en deilig opplevelse. Den kan aldrig erstatte en mann men kan være med på å live opp sex livet littegranne. Ikke kast den, kjøp flere og kos dere, det fortjener dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama representerer IKKE meg - vil si det høyt og mange ganger- og jeg fikk enda en grunn til å aldri røre VG - langt mindre for å betale for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kasting her nei! Dama har neppe tenkt på at en vibrerende dildo ikke nødvendigvis må puttes INNI for å gjøre godt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bah. shere hite lever av å spissformulere generaliseringer. det eneste jeg leser ut av denne teksten er at dama ikke har klart å finne noe g-punkt, dermed konkluderer med at det ikke finnes! bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men vibbene mine får du aldri....

Ikke rotasjonene heller, men en dau en av plast kan du godt få. DET trenger jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er noe "opp der" en bonus, men det er med klitoris det skjer! Det er fint å kjenne noe i åpningen, men uten klit-stimuli, dårlig med orgasme.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli slikket samtidig som en har vibbisen oppi "der" gir meg et kjempekick! Orgasmene blir mye sterkere pga dildoen, så her går den ikke i bosset, nei :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...