Gjest Raptuza Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Eg er tom for bodyltion og treng tips til ein god ein for vinterstida. Er der nokon som kan anbefalast?
Glynis Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Det er vel like mange anbefalinger som det er brukere (hvis du søker på bodylotion i dette forumet så er det vel ti tråder bare i høst), men jeg anbefaler Biotherms aprikosbodylotion.
Gjest Gjest_mej_* Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 the body shop har mange body lotioner.. Men body butter er ganske fet dersom du er på utkikk etter det. Jeg kjøper nivea soft i sånn krukke, for den lukter ikke så mye. Og hvis jeg skal unne meg noe ekstra så er det La-Roche Posay fra apoteket. Pumpe flaske som jeg tror er på tilbud på vitus nå. Uansett, den er ganske dyr.
inga:) Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Canoderm fra apoteket. Fikk anbefalt den av hudlegen min. Den er fantastisk! Lett å smøre inn og huden ser så moist og fresh ut! bruker den både i kropp og ansikt :rødme:
Solstorm Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg har for tiden Vichy Lipidiose 1. Den lukter rent og frisk, og er passe fet synes jeg.
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg bruker body shop sin bodybutter med kokosduft.
kosnet Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Det spørs på hvilken prisklasse. Jeg synes denne er bra, og du får den i overkant av 100 lappen. (+ litt i frakt) Nina Ricci Love In Paris Silk Body Cream 200ml
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Hvor får du kjøpt den til 100 kr? På Strawberrynet koster den 287 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå