Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ofte vi ser menn med bra kropp som er over 30!! De får mage, følseskinn under haka, og hengemage. Rumpa er stor og flat, såvidt de klarer å gå til postkassen.

Kom dere ut for å trene menn(godt jeg har en mann som har sexy kropp og rumpe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synest då like ofte det er damene som er dvaske?

Gjest Sant det
Skrevet

Jepp - vi er egentlig en rimelig usexy nasjon..

Skrevet

herrigud, dette må være tull. Skandinavere er en av de vakreste folkeslag i verden. Ikke mange dvaske personer forhold til hele landet.

Har reist mye og selv kommer fra 5 forskjellige eroupiske land... nordmenn er vakre vesner.

Skrevet

Men denne tråden er myntet på mennene? Ja?

Skrevet

Min er 33 og ikke dvask.. Flat mage, liten sprettrumpe og i hvert fall ingen pølseskinn under haken! Trener ikke så mye, fotball en gang i uken og en joggetur i ny og ne. Er forøvrig ikke enig i innlegget da, synes jeg ser minst like mange dvaske damer. Og det er da mange dvaskinger av begge kjønn under 30 også :roll:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Lett og si for dere jenter/damer som kun trenger å være tynne. Vi menn skal se ut som en livvakt -> Vekter og kondisjon

Hilsen mannen trener 6 dager i uka (3 kondisjon og 3 vekter) ;)

Skrevet
Lett og si for dere jenter/damer som kun trenger å være tynne. Vi menn skal se ut som en livvakt -> Vekter og kondisjon

Hilsen mannen trener 6 dager i uka (3 kondisjon og 3 vekter) ;)

Ja, å se ut som en supermodell er null stress! Ingen trening involvert for damer som vil være slanke.. :roll:

Og btw, mange damer liker ikke muskelberg.. Tror nok det er flere menn som vil ha salnke/tynne damer, enn det er damer som vil ha menn som trener 6 dager i uken.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet (endret)

http://www.planetofthemark.com/images/a-ve...-ad_360x500.jpg

Så du mener at du ville hatt en vanlig norsk gutt istedet for noe i den duren der?

Uansett, la oss ikke gå helt offtopic. Jeg tror at grunnen til at norske menn legger seg på latsiden når de passerer 30år er nok fordi at de har erobret drømmedama ;P

Img-tagger fjernet.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Skrevet
Ikke ofte vi ser menn med bra kropp som er over 30!! De får mage, følseskinn under haka, og hengemage. Rumpa er stor og flat, såvidt de klarer å gå til postkassen.

Kom dere ut for å trene menn(godt jeg har en mann som har sexy kropp og rumpe)

Artig hvordan det ALLTID er folk som kun er "Gjest" og ikke har et etablert nick som starter slike tråder og kommer med slike innlegg.

Gjest StockDama
Skrevet

Hva er vitsen med disse høyt generaliserende trådene som popper opp hele tiden?

"Alle norske menn er tjukke,late og forfderdelige og ikke bra nok for meg"

"Alle norske damer er forferdelige, egoistiske og thai damer er 100 ganger bedre"

"Alle thai damer er kuet, kjedelige og gjør hva som helst for penger"

NEI, de er ikke alle det.

Sånn, kan vi vennligst slutte med dette tøvet nå?

Gjest Konservativ Mann
Skrevet
Ja, å se ut som en supermodell er null stress! Ingen trening involvert for damer som vil være slanke.. :roll:

Det er faktisk ikke så vrient å være slank, nei.

]

Og btw, mange damer liker ikke muskelberg..

Jepp, de kalles "lesbiske" og foretrekker meterofile transvestitter (Di Caprio, Beckham m.fl.).

Hilsen han som tar 200kg i benkpress uten at det later til å imponere det motsatte kjønn. :wink:

Skrevet
Det er faktisk ikke så vrient å være slank, nei.

Jepp, de kalles "lesbiske" og foretrekker meterofile transvestitter (Di Caprio, Beckham m.fl.).

Hilsen han som tar 200kg i benkpress uten at det later til å imponere det motsatte kjønn. :wink:

rofl , så sant så sant :)

PS

200 i BP er veldig bra..skulle gjerne sett på det ja :gjeiper:

Skrevet
Hva er vitsen med disse høyt generaliserende trådene som popper opp hele tiden?

"Alle norske menn er tjukke,late og forfderdelige og ikke bra nok for meg"

"Alle norske damer er forferdelige, egoistiske og thai damer er 100 ganger bedre"

"Alle thai damer er kuet, kjedelige og gjør hva som helst for penger"

NEI, de er ikke alle det.

Sånn, kan vi vennligst slutte med dette tøvet nå?

Amen.

Gjest Konservativ Mann
Skrevet
rofl , så sant så sant :)

PS

200 i BP er veldig bra..skulle gjerne sett på det ja :gjeiper:

....ikke noe å skrive hjem om når det er med benkpresskjorte. Har tatt 185kg uten, satser på 200kg uten benkpresskjorte til våren/sommeren. To av treningskameratene mine tar henholdsvis 250kg og 280kg i benkpress (uten benkpresskjorte). Da snakker vi presstyrke! :)

Skrevet

Jøss, no er eg visst ikkje berre lesbisk utan at eg visste om det, men gubben er visst metrofil transvestitt også. Kva ein lærer av å vere på KG seier eg.

Forøvrig må det leggjast til at han på reklamen som det var linka til her oppe på ingen måte var eit muskelberg, han var berre godt trena. Og sist eg såg David Beckham flekkje av seg trøya var han då godt trena og ikkje særleg transeforma. Ein må ikkje gløyme at han er fotballspelar, og dei treng ikkje så mykje store musklar, det er på ingen måte noko fordel når ein skal springe mykje. Det blir bra talentlaust å seie at ein er metrofil transvestitt dersom ein har ein kropp som passar til den sporten ein driv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...