Gå til innhold

bryllupsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss våren 2009. Problemet er ingen av oss ønsker oss noe gaver i det hele tatt siden vi har stort sett det vi trenger. Er det rart å be gjestene å gi oss penger slik at vi kan gi det videre til veldedighet eller de kan gjøre det selv. Vi har faktisk tenkt å gi en sum selv for å hjelpe å bygge skole i Afrika. Synes dere det er lurt å si det til gjestene våre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er utrolig stort av dere! Kan jo hende at noen kommer til å reagere på det, men jeg synes det er helt fantastisk! Så uselvisk som man kan få det! Jeg synes det går ann å gjøre, men jeg ville ikke blitt overrasket om noen kom til å ta dette ille opp..

Skrevet

Vi har tenkt på det samme, for vi føler egentlig ikke at vi trenger så mye vi heller. Men jeg vet at mange ikke vil gi penger i bryllup for da ved brudeparet hvor mye som blir gitt osv. Vi lurte derfor på om vi skulle informere på forhånd om at vi kjøper en diger sparegris og setter denne fram på gavebordet (er sikkert noen som kjøper gaver fordet), og at folk kan putte pengene oppi der :) Pengene skal gå til et barnehjem i Kaliningrad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...