MarianneE Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Så på Rachael Ray idag og hun laget en grønnsaksgryte som hun fylte i moskusgresskar (ikke spørr....) og jeg tenkte.... Går det ann å fylle grønnsaksgryte i auberginer og gratinere i ovnen istedet for i gresskar?
onyx Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg skal ikke garantere at det ikke går, men jeg tviler. Hovedsakelig fordi aubergine blir myke og suppa vil renne ut. Men det går jo å gratiner auberginer med ikke-flytende fyll. Alternativt kan kanskje store bifftomater funger? Eller kanskje paprika?
Kvist Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har gjort det med squash og det funket veldig bra Men squash er vel litt fastere selv som ovnsbakt, tenker på om kanskje auberginen blir litt for myk så fyllet renner ut... Tror jeg må prøve det selv jeg, hørtes jo veldig godt ut! Haha, så nyttig svar jeg ga :gjeiper:
MarianneE Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg har gjort det med squash og det funket veldig bra Men squash er vel litt fastere selv som ovnsbakt, tenker på om kanskje auberginen blir litt for myk så fyllet renner ut... Tror jeg må prøve det selv jeg, hørtes jo veldig godt ut! Haha, så nyttig svar jeg ga :gjeiper: Ikke egentlig, men takk allikevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå