MarianneE Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Jaja...så er det bare og konstantere at årets ferietur til København må utsettes et år. Vi har ikke råd i år til og reise, så vi får bare spare mer penger og satse på en flott tur til neste år....... Også jeg som hadde gleda meg så......... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Så leit..... innmari trist å måtte avlyse noe man har gleda seg til.... Løper gjennom skjermen og gir deg en klem, jeg *klemme* Og håper du kan ha noen fine helger og fridager hjemme, selv om det ikke blir det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Takk, Jamila! Vi får bare satse på og ha en mye bedre tur til neste år! Har jo hytta, men det er begrensa hvor morro det er noen ganger. Med utedo og ikke dusj..... :-? Bare glad det er sommer uansett, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Jammen da kan du jo begynne å glede deg til neste års tur med en gang da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Yap, gled deg til neste sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Da har jeg enda større mulighet for og bearbeida ham til at vi kan reise til England til neste år, istedet for Danmark. Kan lokke ham med Liverpool og anfield. Da vil han sikkert reise..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 MIN kjære vil reise til Portugal til neste år, han En stor del av motivasjonen kan nok skyldes at fotball-EM arrangeres der. Men jeg har ikke vært i Portugal, og blir gjerne med på lasset. England er forresten et stilig land å feriere i:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå