LoppeLise Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er ikke så flink at jeg har brodert noen, men noe må jo pakkene henge på.. Noen som vet hvor man får kjøpt fine "kalendere" (f.eks en nisse til å henge pakker på)? Mener jeg så en på Norway design et år, men har ikke vært der nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 En enkel løsning er jo å bruke en "julestrømpe" hvor dagens pakke ligger hver dag. (da unngår man også snikkikking på senere dagers pakker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 19. november 2008 #3 Del Skrevet 19. november 2008 har sett noen fine på nille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 19. november 2008 #4 Del Skrevet 19. november 2008 Her er det en: http://sunneleker.no/shop.asp?p=18803835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Del Skrevet 19. november 2008 Du kan jo også bruke en snor og henge pakkene opp med klesklyper. Så limer du tall på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. november 2008 #6 Del Skrevet 19. november 2008 Da jeg var liten husker jeg pappa skjærte ut en nissefigur som mamma malte, og så bare skrudde de på tre kroker, en for hver unge. Så kom det på magisk vis opp en ny pakke hver morgen Da unngår man snik-titting også. Går vel an å finne en eller annen nissefigur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 19. november 2008 #7 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har sett en fin adventskalender på kremmerhuset. Hadde den i rødt og i hvitt. Var en lomme for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 19. november 2008 #8 Del Skrevet 19. november 2008 Er ikke sniktitting halve moroa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Del Skrevet 19. november 2008 Da jeg var liten husker jeg pappa skjærte ut en nissefigur som mamma malte, og så bare skrudde de på tre kroker, en for hver unge. Så kom det på magisk vis opp en ny pakke hver morgen Da unngår man snik-titting også. Går vel an å finne en eller annen nissefigur? De har en sånn trefigur (nisse) på Plantasjen, med 24 kroker på, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 20. november 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 20. november 2008 Takk for svar. Skal ta meg en tur ut i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå