Ton89 Skrevet 21. september 2020 #21 Skrevet 21. september 2020 Ja Okei. Jeg holder til i Bergen. 😊 jeg har lagt deg til på messenger.
Ton89 Skrevet 21. september 2020 #23 Skrevet 21. september 2020 1 time siden, InaSofie skrev: Jeg bor også i 1 time siden, InaSofie skrev: Jeg bor også i Bergen Ja Okei. Da blir jeg jo operert på samme plass.
InaSofie Skrevet 21. september 2020 #24 Skrevet 21. september 2020 Finner deg ikke på siden min. Ina Sofie Schjelderup Brun, prøv igjen
Ton89 Skrevet 22. september 2020 #25 Skrevet 22. september 2020 14 timer siden, InaSofie skrev: Finner deg ikke på siden min. Ina Sofie Schjelderup Brun, prøv igjen Da tror jeg at jeg har funnet riktig 😅
Gjest SALH Skrevet 1. oktober 2020 #26 Skrevet 1. oktober 2020 På 20.9.2020 den 7.53, InaSofie skrev: Hei Jeg ble faktisk operert 17.sep. kom hjem fra sykehuset i går. Har en del nervesmerter og stråling ut i armen, men kirurgen sa at dette var normalt. De fjernet hele første ribbein, og måtte dra nerven ganske langt, derfor vil det ta litt tid før jeg vil bli bra. Så glad for at jeg endelig har fått operasjonen, og er klar for å ta fått på livet igjen og LEVE. På 20.9.2020 den 7.53, InaSofie skrev: Hei Jeg ble faktisk operert 17.sep. kom hjem fra sykehuset i går. Har en del nervesmerter og stråling ut i armen, men kirurgen sa at dette var normalt. De fjernet hele første ribbein, og måtte dra nerven ganske langt, derfor vil det ta litt tid før jeg vil bli bra. Så glad for at jeg endelig har fått operasjonen, og er klar for å ta fått på livet igjen og LEVE. Hei. Så ikke innlegget før nå. Takk for scar forresten. Håper du er på god vei til bedring. Fjernet de kun ribbein, eller gjorde de noe med pec minor muskel og scalene musklene?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #27 Skrevet 28. oktober 2020 Takk for at slike sider finnes! 😭 Jeg har hatt det slik i 3 år nå etter ei ulykke, med mye sykmeldinger og økonomisk tap. Følte meg så alene, helt til jeg kom over dette forumet . To av fysioterapeutene mine har nevnt dette syndromet. Nevrologen hadde ingen aning på hva det kunne være , og sendte meg videre til Stavanger på nevrofysikalsk. Venter enda på time (har gått 7 mnd nå). Om noen har veldig lyst til å ta kontakt med meg, og prate mer om dette, så vær så god! Om det er her eller på privaten. Anonymkode: 3f22c...b3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå