Irmiel Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei! Mamma er nå inne i en tøff periode med sykdom, og har det ikke så lett.. Derfor har jeg bestemt meg for å lage et album med bilder av oss to for å minne henne på at jeg er veldig glad i henne Jeg tenkte jeg skulle bruke slike svarte ark og lime på bildene der. Så har jeg tenkt til å dekorere sidene med små scrapbooking-detaljer og slikt.. Også tenkte jeg å ha med noen smådikt og, tja, "ordtak", om dere skjønner. Noen som har noen tips?
Ona Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Mitt beste tips er å kikke på www.scrapping.no sitt forum, der har de lagt ut flere dikt om mødre blant annet. I tillegg finnes det masse flotte tips om scrapping.
Gjest tasha Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 så koselig:) kommer ikke på noe i farta, men på sparkjøp, og sånne dilldall butikker, så har de masse små bøker som det står sitater osv i. en til Mamma, også finnes det til Søster, Bror osv, om du skjønner hva jeg mener:)
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Det er et dikt som heter "derfor har vi mødre". Utrolig fint! Her finnes det: http://origo.no/-/bulletin/show/34455_da-moedre-ble-til
Irmiel Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 Åh, det skal jeg definitivt bruke! Tusen takk
Mamma1 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Det finnes tilsvarende dikt til bror, søster og fedre også, men det er vel kanskje ikke så aktuelt?
Gjest Wind Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Søk litt rundt på nettet. Finnes mange fine sitater osv. der. Likte spesielt godt dette, som jeg fant i går: "En mor er en person som ser at det bare er fire kakestykker til fem personer, og som resolutt bemerker at hun aldri har likt kake. " Ukjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå