Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

har dere noen tips på gode stillinger til rimming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eks. 1: Hun ligger på ryggen, med knærne trukket så langt opp som mulig, og jeg ligger mellom lårene/rumpeballene hennes.

Eks. 2: Hun står på alle fire med god svai i ryggen, og jeg sitter eller står på kne bak henne.

Eks. 3: Hun ligger på ryggen, som i eksempel 1, men jeg står på kne med underlivet ved hodet hennes, og ligger med hodet mellom lårene/rumpeballene hennes. Nesten 69.

Eks. 4: Hun ligger på magen, og jeg ligger bak/over mens hun eller jeg (eller begge) drar rumpeballene hennes fra hverandre.

Her er det bare å bruke fantasien :-)

Gjest Gjestedama
Skrevet

Face-sitting... Ingen over ingen ved siden..

Liker Rimme-dudens forslag.

I tillegg er det deilig hvis han sitter bak meg, på en stol eller på sengekanten, og jeg står foran ham med spredte ben, bøyd i hoften, og holder meg rundt anklene.... mmmmmmmmmm

Skrevet

Når hun rimmer meg, pleier hun å ligge på rygg mens jeg står/sitter på huk med rumpa mi ned på ansiktet hennes. Då kommer hun mye bedre til :-)

Gjest Gjest_Audun_*
Skrevet

høhø

Jeg skal snart være forlover i et bryllup, og må jo ha med noe på kanten. Tenkte Rimingen i denne tråden kunne være noe, men så oppdager jeg at semi-dysleksien har slått til, det var to m'er.

Kanskje litt i overkant å snakke for mye om rumpeslikking i bryllupet. mistenker at hennes familie fra sørlandet er noe mer reserverte til detaljer omkring dette. Han er fra nord-Trøndelag så om de har tylla i seg nok hjemmebrent i forkant er det antakelig ikke så farlig. Men som sagt, jeg er på jakt etter på kanten rim, ikke rimming i første omgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...