Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Både jeg og samboeren min er på facebook. Det som har begynt å plage meg veldig den siste tida er at han ikke setter sin status der til å være "i et forhold". Før vi ble sammen sto det "singel" på han, men det tok han vekk og nå har han ikke oppgitt noen status. Jeg har spurt han flere ganger de siste månedene hvorfor han ikke setter sin status til å være i et forhold, og hver gang svarer han at han har hatt så mye å gjøre og at han skal gjøre det. Men nå har det altså gått noen måneder og ingenting skjer! Jeg ser jo på profilen hans at han ofte har vært innom og langt til nye venner. DET har han tid til, men ikke å endre sin status... Nå er jeg litt rådvill. Hva bør jeg gjøre i denne stuasjonen?
MissStiles Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Så lenge det ikke står at han er singel så gjør det vel ikke noe?? Ikke alle er like opptatt av å oppdatere facebook profilen sin. Jeg ville ikke tenkt så mye på det.
aline Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Er det mulig han ikke anser det som viktig? og kanskje ikke forstår hvorfor det er viktig for deg? Dersom han ikke er på facebook for å finne interessante damer (det er jo ikke i egentlig ett sjekkested), så kan det jo rett og slett være at han ikke tenker over det, eller husker på det, siden det ikke spiller noen rolle for ham om det står sivilstatus der eller ikke. Jeg kjenner flere som rett og slett ikke har oppgitt sivilstand, til tross fra at de er godt gift og elsker sin partner. Det at de ikke har det der, betyr altså ikke at de unnlater å fortelle om det for å holde noen dører åpne, ei heller fordi de ikke vil at folk skal vite om det. Stoler du på ham?
Pokahonta Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Kjæresten min har ennå status som singel han, fire mnd etter at vi ble sammen. Plager meg ikke det minste. Han er superlite aktiv på facebook, og vet knapt hvordan man endrer sånn.... Jeg velger å ikke ha noen status i det hele tatt.. Sist jeg endret fra in a relationship til singel, var det kjedelig at alle ble oppdatert med Pokah og et knekt hjerte. Jeg kommer ikke til å endre tilbake til "in a relationship" igjen nå... Nei, ikke gidd å bli masekjerring for noe sånn! Da blir du bare needy!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Hvis du forandrer siden din til å være "i et forhold med (hans navn)" så må jo han bekrefte dette, og da kommer det automatisk opp både på din og hans side.. Hvorfor gjør du ikke bare det????
coth Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 (endret) Både jeg og samboeren min er på facebook. Det som har begynt å plage meg veldig den siste tida er at han ikke setter sin status der til å være "i et forhold". Før vi ble sammen sto det "singel" på han, men det tok han vekk og nå har han ikke oppgitt noen status. Jeg har spurt han flere ganger de siste månedene hvorfor han ikke setter sin status til å være i et forhold, og hver gang svarer han at han har hatt så mye å gjøre og at han skal gjøre det. Men nå har det altså gått noen måneder og ingenting skjer! Jeg ser jo på profilen hans at han ofte har vært innom og langt til nye venner. DET har han tid til, men ikke å endre sin status... Nå er jeg litt rådvill. Hva bør jeg gjøre i denne stuasjonen? sånn hadde jeg også det med typen min, en av grunnen til av ikke kjæresten din gjør det er at han ikke vil gi opp "livet - det andre livet sitt" på facebook. jeg bare sa det klart og rett ut, hva som var problemet.. han bare nei jeg har liksom et annet liv på facebook. og jeg bare, og så du inkluderer ikke meg i det altså.. og da sa jeg ja da kan du faen med bare ha livet ditt på facebook og glemme meg, hvis det betyr mer enn meg. at du ikek gang vise at vi er sammen, er d noe du prøver å skjule liksom.. ta det heller opp med kjæresten din, i stede for å spekulere, og det er ikke noe godt! er ikke vist å sende request på å være " i et forhold med han" om han ikke gidder å godta, når han ikke en gang har tatt iniativ til å bytte til det selv, er jo en grunn for det. men han forandret det mye etter om og men! men han ble jo enig etterhvert at var riktig å forandre.. men nå har vi slettet oss.. kan bli masse stress med facebook, når man er i et forhold! Endret 19. november 2008 av coth
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg har sluttet å oppgi sivilstatus på Facebook, rett og slett fordi jeg ikke ønsker at alle skal få vite alt som skjer i mitt kjærlighetsliv umiddelbart. Det er ikke fryktelig gøy den dagen det står "X and Y has ended their relationship". Går vel an å ha litt privatliv??
nanya Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg har sluttet å oppgi sivilstatus på Facebook, rett og slett fordi jeg ikke ønsker at alle skal få vite alt som skjer i mitt kjærlighetsliv umiddelbart. Det er ikke fryktelig gøy den dagen det står "X and Y has ended their relationship". Går vel an å ha litt privatliv?? Amen! Det er hyggelig å "vise frem" den nye kjæresten når man er nyforelska, ikke fullt så moro når gamle skolekamerater, sjefen og den nysgjerrige naboen får vite om kjærlighetssorgen din før du er klar til å snakke med noen andre enn de nærmeste.
Pokahonta Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Amen! Det er hyggelig å "vise frem" den nye kjæresten når man er nyforelska, ikke fullt så moro når gamle skolekamerater, sjefen og den nysgjerrige naboen får vite om kjærlighetssorgen din før du er klar til å snakke med noen andre enn de nærmeste. Kunne ikke vært mere enig!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Reg deg, legg ham til som venn og oppdater statusen hans daglig med en melding på veggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå