Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle dele noen tanker med dere.

Jeg er ikke sikker på når IKM er da jeg ikke er 100% sikker på når EL var, men i forhold til tidligere sykluser burde den være rundt 22. Tidligere sykluser har jeg aldri kjent noe murringer i magen før TR kommer, men nå har jeg hatt murringer, tidvis sterke, i flere dager. Har også følt meg noe kvalm og svimmel, men dette føler jeg ikke er noe symptom da dette kom omtrent før egget hadde evt festet seg. Men det er disse murringene som får meg til å håpe da. :)

Noen som har hatt det slik hvor det har vist seg at de var gravide/ikke gravide?

Holder på å bli tussete av å gå rundt og lure. :gjeiper: Testene er foreløpig neg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg la merket til var murringer i underlivet, som om jeg skulle få mensen. I tillegg merket jeg det i brystene, de ble ømme og spesielt brystvortene.

Jeg var gravid begge gangene jeg hadde det på den måten.

Eneste som hjelper med større sikkerhet da er jo å ta en ny test.

Skrevet
Det første jeg la merket til var murringer i underlivet, som om jeg skulle få mensen. I tillegg merket jeg det i brystene, de ble ømme og spesielt brystvortene.

Jeg var gravid begge gangene jeg hadde det på den måten.

Eneste som hjelper med større sikkerhet da er jo å ta en ny test.

Oi... sånn har jeg det nå! IKM til helga... Håper det er det samme for meg som for deg!! :) Lykke til TS! :duskedame: for oss!!

Skrevet
Oi... sånn har jeg det nå! IKM til helga... Håper det er det samme for meg som for deg!! :) Lykke til TS! :duskedame: for oss!!

Da håper jeg det går bedre for deg enn for meg...TR kom nemlig idag... :tristbla:

Men jeg prøver igjen neste mnd, og krysser fingrene for deg Mayami :popcorn:

Skrevet
Da håper jeg det går bedre for deg enn for meg...TR kom nemlig idag... :tristbla:

Men jeg prøver igjen neste mnd, og krysser fingrene for deg Mayami :popcorn:

Det gikk med meg som med deg... :tristbla: TR kom i dag tidlig...

Skrevet

Så leit jenter :troest:

Men i desember kommer jo Julenissen !!! :nisseblunk:

Satser på mange overraskelser i julemåneden jeg :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...