øyenstikker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jepp, det snør hær altså. har snødd i hele dag, skikkelig store flak Får sånn julestemning.Å nå er det ikke lenge til adventspynten skal opp. Og da begynner jula allerede for meg Noen vinter i sikte der du bor? (Sør-Trøndelag her jeg bor)
Gjest Gitte Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Her var det "snøkaos" i slutten av oktober, men nå er alt borte. Heldigvis. Jeg vil ha snø fra 22.desember til 2. januar. Bor på Østlandet.
mia83 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Her var det "snøkaos" i slutten av oktober, men nå er alt borte. Heldigvis. Jeg vil ha snø fra 22.desember til 2. januar. Bor på Østlandet. Enig med deg!!!
øyenstikker Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Jewg syns snø er kjempestas jeg. Er såå fint å gå tur ute i snøen. Alt er så lyst å rent. Så elsker både jeg og mannen å gå på ski, stå på snowboard osv. Så her blir snøen tatt imot med åpne armer
Gjest Gitte Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Kan i grunn gjerne være snø overalt for min del, hvis veiene er bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå