Gjest Gjest_Belinda_* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei alle sammen Hadde en samtalte med venninnen min nettopp om hvor langt man er villig til å gå for å finne ut om utroskap. Jeg sa at jeg kunne satt en privatetterforsker på saken som siste utvei, men da ble hun helt sjokkert. Så jeg lurer på.. Er det noen her som faktisk har gått så langt som å sette en privatedetektiv på saken? Og kunne dere eventuelt gjort det?
Gjest Linda* Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg kunne ikke gjort noe slikt, for jeg ville heller valgt å gjøre det slutt. Finnes det ikke tillitt i et forhold, er det like greit å avslutte det. Og går man så langt å sette en privat dektektiv på saken, da er det ikke mye tillitt i forholdet. Hvorfor bruke så mye tid og energi på et forhold som er døfødt? Ville du likt at partneren din satte en privat dektetiv på deg, for å finne ut hva du driver med? Hvor er privatlivet i dette? Og stoler du så lite på partneren din, er det like greit å avslutte forholdet og finne deg en som passer for deg.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hei alle sammen Hadde en samtalte med venninnen min nettopp om hvor langt man er villig til å gå for å finne ut om utroskap. Jeg sa at jeg kunne satt en privatetterforsker på saken som siste utvei, men da ble hun helt sjokkert. Så jeg lurer på.. Er det noen her som faktisk har gått så langt som å sette en privatedetektiv på saken? Og kunne dere eventuelt gjort det? Jeg har hyret en person til å overvåke kona når jeg er borte. Synes det er helt naturlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 har hatt lyst, men penger stoppet.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg kan ikke skjønne hva som erså ille med det egentlig...
¤flicka¤ Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg tror jeg hadde revurdert forholdet lenge før jeg hadde vurdert å leie privatdetektiv.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg har hyret en person til å overvåke kona når jeg er borte. Synes det er helt naturlig. Seriøst Greit nok hvis man har en mistanke om noe...men bare for å holde øye med henne når du selv har valgt å reise bort?? Nei, da får du heller holde deg hjemme...
angeleyes Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg kunne aldri tenke meg å leie inn en privatetterforsker for å følge med på hva kjæresten min gjør. For meg er tillit svært viktig i et forhold. Hadde jeg vært så usikker på ham at jeg ville gå så langt ville det i grunn ikke være noe igjen av det forholdet vi har i dag som jeg setter så pris på.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Seriøst Greit nok hvis man har en mistanke om noe...men bare for å holde øye med henne når du selv har valgt å reise bort?? Nei, da får du heller holde deg hjemme... Jobben min krever at jeg reiser mye. Jeg vil være trygg på ting når jeg reiser og samtidig ha litt kontroll på hvem som kommer og går og at bilen ikke brukes for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå