Gå til innhold

lapper i borettslag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lena_*
Skrevet

I går lå et langt lysstoffrør knust foran boden min. Jeg tenkte at dette er jo spesialavfall og jeg har nettopp flyttet til byen og vet ikke helt hvor jeg skal kaste det. Så jeg skrev en lapp på felles tavlen "Kan eieren av det knuste lysstoffrøret utenfor boden min ordne opp? Lena" La ikke noen stort i det, tenkte bare at de som hadde satt det der kanskje ikke viste at det var blitt veltet og knust eller noe...og det var vansklig å komme inn i boden uten å tråkke på alt glasset.

I dag tidlig var lappen revet ned og lagt utenfor døren min med en lang tekst som inneholdt "synes lappen din er frekk og unødvendig" " det hadde tatt deg 2 min å rydde opp"

Ble helt satt ut her... skjønner ikke hva som var så provoserende med den lappen, men blir redd for at hele oppgangen synes at jeg er "frekk"??? Har jo ikke bodd her så lenge, men i mitt gamel borettslag var det helt vanlig å henge opp lapper om man ikke viste hvem det gjalt...

Skal jeg henge opp ny lapp og beklage meg (selv om jeg egentlig ikke synes jeg har noe å beklage....)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det henger stadig vekk sånne lapper i blokka mi. Enten i kjelleren eller utgangsdøra. Enten om man skal rydde bort noe, mistet nøkler eller andre ting. Jeg synes ikke det var frekt av deg. Og synes ikke du bør si unnskyld.

Skrevet

Jeg synes det er frekt å forvente at andre rydder opp etter seg. Hvis det bare tok 2 minutter, hvorfor i all verden greidde h*n ikke det selv?

Skrevet

Det er rett og slett noen mennesker som virkelig er overømfintlige i forhold til slike lapper.

Jeg forstår absolutt at du ikke banket på alle dørene i borettslaget og spurte om noen hadde knust et lysstoffrør!

Har bodd i kollektiv da vi hadde en litt passiv-agressiv lappeskriver, og jeg merket at noen av de jeg bodde med klikket totalt, også de gangene lappene var godt grunnlagte.

Gjest StockDama
Skrevet

Baaarnslig!

Ikke av deg, men slasken.

Ny lapp

"Jeg er ikke vaskhjelp ;)"

Skrevet

Synes du kan henge opp igjen lappen med tilbakemeldingen på + en ny lapp der du forklarer hvorfor du hengte opp den første lappen, men uten å unnskylde deg! I tilfelle noen har misforstått ;)

Skrevet

Da jeg kom hjem i går gikk jeg ned for å rydde opp selv, men da var det ryddet der og bordet og det andre som var stilt opp rett utenfor boden min (som jeg ikke hadde nevnt noe om i lappen min) var også fjernet :) Så da ble jeg så fornøyd at jeg ikke gidder å bry meg med den lappen på døra. Hun har skrevet under med fornavn, men ettersom ingen av dørene har det fornavnet på skiltet, så aner jeg ikke hvem det er... men tydeligvis var det eieren av lysstoffrøret på en dårlig dag.

Kommer til å fortsette å skrive lapper - for det funket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...