Nanaluanna Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Skal kjøpe meg varmruller Så har jeg sett på elkjøp og expert . Ser jo grei ut de eller? Noen som har erfaringeer å dele? Er det vanskelig å rulle opp? Tenkte kanskje jeg kunne prøve å få samboer til å gjøre det
Nanaluanna Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2008 Svarer på mitt eget innlegg jeg Kjøpte Babyliss ruller som de har på elkjøp. De fungerer supert. Jeg har til vanlig ganske glatt hår. Med rullene får jeg "glamorøst" hår med myye volum Flotte krøller. Det er tre forskjellige str på rullene, tror man kan få mye forskjellig resultat ved å trikse og mikse litt. Jeg har ikke fått tid enda. Jeg føler ikke de sliter på håret i det hele tatt og går ganske fort å få satt opp håret. Mens de "godgjør" seg i håret sminker jeg meg :gjeiper: Bruker Wella sitt leggevann i håret før jeg ruller og hårspray etter rullene er tatt ut. Kjempefornøyd jeg !
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Svarer på mitt eget innlegg jeg Kjøpte Babyliss ruller som de har på elkjøp. De fungerer supert. Jeg har til vanlig ganske glatt hår. Med rullene får jeg "glamorøst" hår med myye volum Flotte krøller. Det er tre forskjellige str på rullene, tror man kan få mye forskjellig resultat ved å trikse og mikse litt. Jeg har ikke fått tid enda. Jeg føler ikke de sliter på håret i det hele tatt og går ganske fort å få satt opp håret. Mens de "godgjør" seg i håret sminker jeg meg :gjeiper: Bruker Wella sitt leggevann i håret før jeg ruller og hårspray etter rullene er tatt ut. Kjempefornøyd jeg ! Kult Sånne skulle jeg gjerne hatt. Har spikerglatt hår som ikke vil no annet enn å være rett ned...Hvor mange er det av hver rull? Er det nok til hele huet?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Skal kjøpe meg varmruller Så har jeg sett på elkjøp og expert . Ser jo grei ut de eller? Noen som har erfaringeer å dele? Er det vanskelig å rulle opp? Tenkte kanskje jeg kunne prøve å få samboer til å gjøre det Jeg har også Babyliss varmruller fra Elkjøp. Veldig fornøyd med dem, når man kombinerer med spray og krøllekrem eller leggevann!! Synes det er lettere med slike varmruller enn med krølltang.
Gjest itla Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har også de fra Babyliss, og er godt fornøyd. Jeg gjorde litt research før jeg kjøpte, og det så ut som om folk var mye mer fornøyd med Babyliss enn Vidal Sassoon, så jeg tror du har gjort et godt kjøp, Nanaluanna. Jeg har riktignok fall og mye volum naturlig, men bruker rullene for å få skikkelige krøller innimellom. Gjest 1: Ja, det nok til hele hodet. Mitt, ihvertfall. Gjest 2: Hva slags leggevann bruker du?
Gjest Gjest_mariza_* Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 hei! ville bare spørre; er det vanskelig å få satt i rullene selv?
Gjest itla Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 ville bare spørre; er det vanskelig å få satt i rullene selv? Jeg synes det er ganske greit, særlig når man har gjort det et par ganger, men kjekt å ha et ekstra speil så du kan sjekke at du har fått med alt bak på slutten, eller få noen til å se for deg.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 ok. jeg har et ganske stort speil som jeg kan se etter med, så det går nok bra:) ellers får samboer bare trå til, ikke noe annet å gjøre med det, he he.. uansett, hadde vært fint om dette var noe man helt fint kunne få til på egenhånd:) tenkte å stikke på elkjøp og kjøpe dem i morgen, men må være sikker tusen takk for svar!
Nanaluanna Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2009 Enkelt å rulle opp (jeg har hår ned til korsryggen) og rullene er ikke så varme så du trenger ikke å være redd for å brenne deg. Det er ett stort pluss for meg for jeg brenner meg alltid når jeg skal krølle håret med tang. Hvis sambo hjelper meg bak er de i på fem minutter
Papaya84 Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Svarer på mitt eget innlegg jeg Kjøpte Babyliss ruller som de har på elkjøp. De fungerer supert. Jeg har til vanlig ganske glatt hår. Med rullene får jeg "glamorøst" hår med myye volum Flotte krøller. Det er tre forskjellige str på rullene, tror man kan få mye forskjellig resultat ved å trikse og mikse litt. Jeg har ikke fått tid enda. Jeg føler ikke de sliter på håret i det hele tatt og går ganske fort å få satt opp håret. Mens de "godgjør" seg i håret sminker jeg meg :gjeiper: Bruker Wella sitt leggevann i håret før jeg ruller og hårspray etter rullene er tatt ut. Kjempefornøyd jeg ! Litt dummer spørsmål dette kanskje men... hva er leggevann? og hvor kan jeg kjøpe det? noen steder på nett? Jeg har ganske tykt og langt hår, tror dere det er nok ruller til meg? Hvor lang tid går det ca på å rulle opp håret?
Nanaluanna Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruler noe liknende som denne . Håret blir ikke stivt men tar til seg krøllene bedre. Jeg kjøpte min hos frisøren, men det går sikkert ann å kjøpe det på nett også. Tiden varierer litt om jeg får hjelp eller ikke, men det går raskere og raskere etterhvert som jeg får litt bedre trening og kontroll. Det er alltid nok ruller til meg og jeg har langt og ganske tykt hår.
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 hei.. bare lurte på om det er lett å få masse små krøller me disse eller om d blir mest store "lokker" på en måte?
Nanaluanna Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2009 Ja du kan få små krøller, store krøller og mellomstore. Det er tre forskjellige størrelser på rullene. Kan hende du må ta det i to omganger(med små ruller), spørs hvor mye hår du har
Raggis93 Skrevet 9. august 2009 #14 Skrevet 9. august 2009 Jeg er desperat etter å finne en krølltang ! skal i bryllup.. vil ha en ganske så god en ! jeg får det billigst hvis jeg kjøper på utendlanske sider (amerikanske & engelske) men har dere erfaring med å kjøpe tenger via nettet? er det trygt? er redd pga svindleri og falske produkter...:O vil ha en god og brukbar tan g til under 600 kr.. men er det ikke litt komplisert med varmruller? Jeg elsker små krøller kan man lage denne frisyren med varmruller eller er det lettere med krølltang??? ( mitt naturlige hår er bittebitte små krøller,altså krusete) http://fileserver.glam.com/glampress/beaut...ide/beyonce.jpg http://img2.timeinc.net/people/i/2008/styl...nce_300x400.jpg PLS SVAR :D
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #15 Skrevet 28. august 2009 Er det keramisk eller valige varmruller fra babyliss som du har?
Gjest varmrull-fan Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bruker Vidal Sassons varmruller hos Expert til sju-åttehundre kroner. De er belagt med et fløyellignende stoff (jeg bare spurte etter varmruller med pels på ). Ved å ha tøy utenpå rullene beskytter det håret bedre. Mitt hår har ikke bitt på -noe- som heter krølltenger, men disse funker! Jeg bruker hårspray på hver lokk etterhvert som jeg ruller opp håret. Da sitter krøllene lenge i. Avslutter med hårspray også etterpå etter at jeg har tatt ut rullene. Det var det frisøren anbefalte meg. Det er forresten veldig fint å sette opp håret dagen derpå med små klemmer. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå