Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hvor får jeg kjøpt den billigste wee`en? Vet ikke hvordan det skrives, men mannen min ønsker seg dette til jul (litt jeg også hihi) Ser utrolig kult ut å "spille" og faktisk måtte gjøre noe annet enn å sitte på rumpa med en spillkonsoll.
Minien Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Sjekk her: Nintendo WII-søk hos Kelkoo.no
Gjest LC Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Elkjøp har kampanje på Nintendo Wii nå, til 2195,- Normal pris rundt om kring ligger på ca 2500,-.
RedFox81 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 1)Les denne og ikke kjøp Wii. Jeg mener det; spillene er for barnslige, enkle og kjedelige, dere kommer tilå bli fort lei av de, hvis ikke dere er/har barn i 3 til 6 år alderen. 2)Hvis du fortsatt vil ha wii, se på finn.no. Det er ganske mange som selger pent brukt wii konsol+noen spill for 2000 kr der. Her er det ihvertfall mine beste råd. Og jeg har wii selv, den har ikke blitt brukt siden forrige Jul.
Christal Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg wii selv om jeg har de fleste konsoller fra før. Jeg syns wii fit høres knall kjekt ut. Flott måte å komme seg i bedre form på, lek, moro og trim, kan det bli bedre? Perfekt for oss som ikke kan løpe frem og tilbake til treningssentre i en hektisk hverdag.
RedFox81 Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg kan jo nevne at wii ikke har blitt brukt siden ps3 ble kjøpt. Wii fit har jeg aldri fått kjøpt selv, det var utsolgt for de overalt i en stund.. Men jeg lurer på om de som har faktisk kjøpt wii fit da, og det var så gøy og de trente masse.. Nå, 4 måneder etter, bruker de fortsatt wii fit til trening? Og en annen ting, gikk de ned i vekt? (hvis det var målet)
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg også tror det blir barnslig, det er jo en konsoll for barn..
Gjest Caya Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Wii er ikke en konsoll for barn nei. Det finnes masse spill som er morsomme for de som ikke er barn også. Jeg koser meg masse med wii'en min jeg. Genial konsoll. Jeg fikk wii den jula den var ny og jeg spiller jevnlig fremdeles.
Gjest nnn Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Synes wii er glimrende, vil absolutt anbefale den.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 (endret) Men jeg lurer på om de som har faktisk kjøpt wii fit da, og det var så gøy og de trente masse.. Nå, 4 måneder etter, bruker de fortsatt wii fit til trening? Og en annen ting, gikk de ned i vekt? (hvis det var målet) Jeg bruker wii fit innimellom, jeg er dessverre så dårlig til å huske det, men heller 45 minutter på en wii en gang i blant enn ingenting for mindel. Brukte den aktivt i en periode og gikk ned litt. Men derimot har jeg forbedret holdningen min absolutt mye. Før sto jeg skjevt (tydeligvis), etter et par runder på brettet står jeg mye rettere enn jeg gjorde før og jeg kjenner jeg kan gå mye lengre/stå mye lengre enn det jeg kunne før. Wii'en blir faktisk oftere brukt enn det 360'n blir, og det til tross for at sambo spiller ofte på den, men alt i alt så vinner zelda til slutt hehe.. Men det kommer også litt ann på hva man syntes er barnslig. Jeg elsker mario spillene og vil uten tvil valgt disse over gears of war, og halo som er to spill jeg også elsker. Jeg syntes også spryo er fanastiske spill, for ikke å glemme rayman raving rabbits, bedre fest spill skal man lete lenge etter i min mening. Og hvis man først skal være barnslig, lego star wars på wii gjorde spillet tusen ganger bedre. Om man er star wars fan er det fantastisk å svinge kontrollen og høre en pen lit whooossssjjj, lyd når man svinger den Endret 19. november 2008 av Gjest
RedFox81 Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes jo selv at Zelda, Super Mario og Mario cart er fine spill, men det er jo bare tre korte spill, og de er vi ferdig med for lengst. De som "spiller Zelda hver dag i ett år nå", spiller dere bare om og om igjen?! Og resten av spillene er "selskap-spill", det er begrenset hvor gøy det er å spille wii sports alene og edru. Jeg skjønner at de som bare har Wii og spiller egentlig ikke så mye, de kan synes at wii er grei. Resten, som har ps3 eller xbox360 også, og spiller bitte litt mer.. Vel, jeg synes Wii var noe bortkastet penger. Grafikken er elendig, og utvalg av spill er dårlig. Og med alle tilleggkontrollene og dingsene som måtte kjøpes, kostet jo den nesten 4 tusen, hvis jeg husker riktig..
Silli Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Hvor får jeg kjøpt den billigste wee`en? Vet ikke hvordan det skrives, men mannen min ønsker seg dette til jul (litt jeg også hihi) Ser utrolig kult ut å "spille" og faktisk måtte gjøre noe annet enn å sitte på rumpa med en spillkonsoll. sjekk ebay. jeg kjøpte nettop frisør rettetang derfra som i norge koster 2000 til 600. dem har mange kategorier
Gjest Caya Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes bare det er rart å gi så bastante råd om noe som avhenger ganske mye av personlige preferanser. Wii er ikke dårlig, men jeg skjønner at alle ikke synes det er like gøy ettersom jeg har forståelse for at folk liker forskjellige ting.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes bare det er rart å gi så bastante råd om noe som avhenger ganske mye av personlige preferanser. Wii er ikke dårlig, men jeg skjønner at alle ikke synes det er like gøy ettersom jeg har forståelse for at folk liker forskjellige ting. Enig med den, selv syntes jeg ps3 er verdens dårligste maskin, de har dårlig forståelse for kundebehandling i det firmaet også, og maskinen mister omtrent alle rettighetene på alle de bra spillene.
RedFox81 Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes bare det er rart å gi så bastante råd om noe som avhenger ganske mye av personlige preferanser. Jeg snakker bare av min egen erfaring, og mine venner. Den eneste jeg kjenner som fortsatt bruker Wii'en, 1 år etter kjøpet, har 4 barn under 6 år. Og de barna ønsker nå xbox360 til jul. Jeg føler at jeg må advare andre, siden jeg selv angrer på Wii-kjøp. Allikevel ga jeg tips om hvor kan man finne billig Wii , vil man, så vil man.
Mischa Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Jeg også tror det blir barnslig, det er jo en konsoll for barn.. Ehh nei?? Men det er kanskje flere barnevennlige spill til Wii enn PS3! Jeg har PS2 og Wii - Wii er uten tvil vinneren i vårt hjem - det synes både jeg og samboer. PS ble kjøpt kun for Singstar - har også en del andre spill til PS2, men det er Wii som gir den beste spillopplevelsen for min del. Ingen spill kan sammenlignes med spillene fra Nintendo eks. Zelda, Super Mario Galaxy og Mario Kart! Det er den type spill jeg liker og det finnes ikke tilsvarende til PS eller XBOX. Wii Fit har jeg også - blir brukt i perioder da jeg har en tendens til å glemme den. Kondisjonsdelen blir man fort lei, men styrke og yoga synes jeg er helt topp! RedFox81: Foreslår at du selger Wii'n din jeg til noen som har større glede av den!
RedFox81 Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Haha, men alle som prøver å beskytte Wii'en her, bekrefter bare det jeg sier. Dere klarer jo ikke å nevne flere gode spill enn Zelda, Super Mario Galaxy og Mario Kart. Jeg har hatt Wii i 1,5 år nå. Skal jeg spille de samme 3 spill om og om igjen? Gjør dere det? Også en ting til.. Spillene for Wii koster nesten det samme som for ps3, men jeg synes, du får mye mindre for pengene. Som sagt, grafikken er dårlig, spillene er korte, utvalg av bra spill er begrenset. Men det at dere synes at Wii er bedre enn ps2, er jo forsåvidt ikke rart. Ps2 er vel hva, minst 5 år gammel nå?
RedFox81 Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 Jeg mener slett ikke at ingen bør kjøpe Wii. Men jeg sier, vurder nøye om du vil kjøpe Wii, hvis 1) du velger mellom wii, xbox360 og ps3, eller har en av de to siste fra før, 2) hvis du faktisk liker å spille konsollspill (singstar, gitar hero og andre selskapspill telles ikke).
Gjest Skrevet 20. november 2008 #19 Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg spilelr også mye rayman raving rabbits, wii sports, wii fit, lego star wars, lego batman, spyro, super smah brothers, super paper mario.. Og jeg har mange flere spill inne på wii'en men de husker jeg ikke navnet på nå.. Gleder meg også vilt til animal crossing kommer, og har planer om å bestilt inn noen spill fra utlandet som aldri kommer til landet. Men så har jeg også en DS og elsker den. Kunne aldri greid meg med en psp selv om det er bedre grafikk på den. Og spill som kommer til alle konsoller (ea spill) mye billspille o.l. har ingen lengde forskjell når det gjelder konsoller. 360 min er til de "voksne" spillene, de hvor grafikk tels, wii'en blir brukt til de spillene som gjør noe mer ut av seg enn å kun være best på grafikk, best på gameplay o.l. Endret 20. november 2008 av Gjest
Mischa Skrevet 20. november 2008 #20 Skrevet 20. november 2008 (endret) Smak og behag Jeg foretrekker Wii pga. spillene - nettopp fordi det er Super Mario og Zelda osv.. (da spiller det ingen rolle om det er PS2 eller PS3....) Det er Mario-spill som er tv-spill for meg! PS3 vinner selvsagt på grafikk og jeg skjønner at det er viktig om man skal spille mer 'realistiske' spill og ikke spill med tegneseriefigurer, men grafikken til Wii er mer enn god nok for spillene jeg spiller! Det har tatt over et år før det kom et eneste spill til PS3 som interesserte meg (Little big planet), resten er stort sett bare actionspill, fotballspill og kriggspill etc. Hadde det vært flere interessante spill til PS3 hadde jeg også kjøpt en PS3 men det er jo stort sett bare krig, fotball og biler! Endret 20. november 2008 av Mischa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå