Helen Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg leverte den ene bærbare pc til reprasjon 15 oktober. Da jeg leverte den ble vi enige om at de skulle ringe for å fortelle hvor mye reprasjonen kommer til å koste, blir det for dyrt blir det ny pc. Mannen min har vært innonm 2 ganger for å høre om de hadde fått begynt på den, da har han fått beskjed om at den ligger klar og at de skal ta den samme dag eller neste og ringe senest dagen etter. Men det har ikke skjedd. Fredag for snart to uker siden ringe jeg dit, da sa han jeg snakket med at den lå rett foran han på bordet og nå skulle han begynne på den. Han lovet å ringe senere på dagen eller senest dagen etter. Men jeg har fortsatt ikke hørt noe. Dette synes jeg er utrolig dårlig service,2 så jeg har tenkt jeg skal hente den og levere den et ennet sted. Men på kvitteringen jeg fikk da jeg leverte den står det at de skal ha 500,- når de bare ser på et produkt for å vurdere reprasjon. Må jeg da betale hvis jeg henter den fordi de er så utrolig trege??
camilla* Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Vil ikke tro du må betale når de ikke har sett på den men bare hatt den liggende.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 I følge loven så tror jeg det står noe slikt som at verkstedet har plikt til å levere innen "rimelig tid". Det er klart dette er subjektivt, men når det er gått over en måned uten at dere en gang har fått et prisoverslag vil jeg tro dere har en god sak. Gå til verkstedet og fortell dem dette. Om de har litt sans for service så vil de i alle fall ikke kreve dere for penger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå