Ethereal Skrevet 23. november 2008 #21 Skrevet 23. november 2008 Liker ikke spesielt godt at mannen støter imot når jeg suger han. Lett å brekke seg da Bunning er digg hvis man er ordentlig kåt.
Nienna Skrevet 23. november 2008 #22 Skrevet 23. november 2008 finnes det noen jenter som liker å bli bunnet så hardt og fort som mulig? Ja, så absolutt. ^^ Det skal nevnes at under kosesex blir det bare "feil" for min del, men ved "vanlig" eller "røff" sex er det ganske fantastisk. ^^
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2008 #23 Skrevet 25. november 2008 Interessante spørsmål du har... Ved suging er det ikke noe godt i det hele tatt. Der må jeg ha kontrollen, og jeg kan velge hvor langt ''ned'' jeg går. Jeg klarer heller ikke å bli ''bunnet'' skikkelig - det gjør bare altfor vondt. Min kjære elsker det, og jeg vil jo at han skal ha det bra, men vi har funnet en mellomting som funker fint. Ja, jeg er kjedelig, jeg vet... Men når jeg har fått litt alkohol innabords derimot, kan du bunne meg til du blir blå i trynet. Da er det ikke vondt i det hele tatt!
aline Skrevet 25. november 2008 #24 Skrevet 25. november 2008 Spm nr1: Hva syns dere jenter om att vi gutter støter imot når dere suger oss? Er det ekkelt eller det noe dere kan overkomme ? hehe Personlig synes jeg det er sexy. Den jeg har sex med, vet uansett hvor digg jeg synes det er å suge, så han kan fint både styre hode mitt ned dit akkurat når det passer ham, holde meg fast der, og støte imot. Helt i orden. Jeg liker at han tar det initiativet og vet at jeg likevel klarer å ha kontroll slik at den ikke kommer lenger inn en jeg synes er godt. Spm nr2: Hvordan er det å bli bunna? Er det greit å bli bunna når dere er sinnsykt kåte for.eks? Forklar, vil vite. Helsing gutt som liker att jenta har det bra Han må være forsiktig med bunning i starten, men etterhvert som vi er godt i gang, synes jeg bunning KAN være skikkelig opphissende. Men det er en veldig tynn tråd mellom vondt og superdeilig, så der er det om å gjøre å være veeeldig oppmerksom i starten. Han kjenner når jeg er klar for å bare kjøre på fort og hardt, ved at jeg starter for ham. Veldig bar at du er såpass opptatt av at jenta liker det at du faktisk spør, men som flere har sagt, så er det så mange forsjkellige meninger om dette at du nok må spør og prøve litt forsiktig med den du er med.
Possibly Skrevet 28. november 2008 #25 Skrevet 28. november 2008 Øhømm..hva er å bli bunnet? Er det i en spesiell stilling at dette forekommer..? At han når helt "til bunns" i vagina, kanskje? Det skjer vel lettere bakfra, vil jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Synes det er digg når mannen støter når jeg suger han - digg når han er kjempekåt! Spørsmål 2: Synes også det er digg å bli bunnet, men ikke nødvendigvis veldig hardt. Bare det å bli bunnet og ha den der litt for så å bli støtet igjen og igjen - steike, det er digg!!
Gjest Stomperud Skrevet 3. desember 2008 #27 Skrevet 3. desember 2008 Interessante spørsmål du har... Ved suging er det ikke noe godt i det hele tatt. Der må jeg ha kontrollen, og jeg kan velge hvor langt ''ned'' jeg går. Jeg klarer heller ikke å bli ''bunnet'' skikkelig - det gjør bare altfor vondt. Min kjære elsker det, og jeg vil jo at han skal ha det bra, men vi har funnet en mellomting som funker fint. Ja, jeg er kjedelig, jeg vet... Men når jeg har fått litt alkohol innabords derimot, kan du bunne meg til du blir blå i trynet. Da er det ikke vondt i det hele tatt! Vil legge til att man skal ikkje gjøre dette om man ikkje vil, ubehagelegheter for jenter utgår fra mi si side iallefall!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå