Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har brukt en låne-pc fra en nettbutikk i flere måneder mens min egen maskin har vært inne til reparasjon. Den lånte pc-en er nå full av programmer, filer, automatisk innlogging på nettsider etc- nå skal den leveres tilbake, og jeg vil helst "rense" den mest mulig. Hvordan gjør jeg det enklest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ,k Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 Butikken sletter alt før den blir lånt ut igjen, men du kan gå inn Verktøy - Slett leserlogg - Slett alt Og slette bilder, musikk osv og tømme papirkurva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Del Skrevet 19. november 2008 Det å slette noe fra en harddisk, gir deg bare en optisk ilusjon på at filene er borte. For å fjerne innholdet på en harddisk, er du nødt til å skrive over innheldet 3-4 ganger. Men det er vel å gå ut ifra at nettbutikken driver serriøst, så da kan du nok gå ut ifra at det ikke er noen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå