Gå til innhold

Gynekologer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tanken har slått meg flere ganger om gynekologer har samme "vakre" syn på sex etter å ha sett de kanskje værst tenkelige tilfelle som kan forekomme på div underliv? vet de "svømmer" i dette hver dag, år etter år og at det mer blir som verktøy for dem, men alikevel. Relaterer vel litt til kirurger som opererer bryster også, å vet alt i detalje om hvordan det ser ut "under" der. Vi vet det jo vi også, men tenker det for dem blir mer rent anatomisk og ikke like tennende?

Å når det kommer til gynekologer igjen og dette med "verktøyet" , hadde det havnet en skikkelig heit mann/dame i den beryktede stolen vet jeg neimen ikke om det hadde blitt like enkelt med denne skru av mekanismen :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Haha! jeg har tenkt akkurat samme tanken som deg! Mangefjortis gutter spøker om at de vil bli gynekologer og slikt med et tullete smil om munnen.. men jeg tror neppe det hadde blitt slik de en gang så for seg det skulle bli om de tok utdannelsen!

uff, jeg tror ikke jeg hadde hatt samme forhold til sex som jeg har i dag om jeg hadde blitt gynekolog :P jeg hadde vertfall slitt med å holde på gleden med å føle sex er noe spessielt, uten om alt det "mekaiske"

Skrevet

Innsikt i hvordan ting fungerer gjør ting mer gøy, heller enn ekkelt. Det er nesten det samme som å si at en mekaniker ikke kan føle glede over å kjøre en bra bil, siden han vet hvordan den fungerer. Har sett en del ting ila. min korte tid med hvit frakk innen helsevesen, og har fortsatt et ukomplisert sexliv. Dersom noen damer får meg til å tenke på et 77 år gammelt dement underliv fult av sopp, er kanskje ikke det rette dama å ta med seg videre.. :P

Og når det gjelder hva brystene er laget av: fett, bindevev og noen kjertler med hud over. Ikke fryktelig spennende, men fint å se på...

Skrevet

en bekjent av en gammel eks fortalte meg at etter han hadde hatt en deilig dame i stolen sin, pleide han å ta seg en **** etetrpå. Etter jeghørte dette går jeg bare til kvinnlige leger.

Dette gjelder jo ikke alle. Men... det var neppe hyggelig å høre. Sorry at jeg delte dette. Men jeg blir litt provisert.

Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet
en bekjent av en gammel eks fortalte meg at etter han hadde hatt en deilig dame i stolen sin, pleide han å ta seg en **** etetrpå. Etter jeghørte dette går jeg bare til kvinnlige leger.

Dette gjelder jo ikke alle. Men... det var neppe hyggelig å høre. Sorry at jeg delte dette. Men jeg blir litt provisert.

Provosert? Men i alle dager, får ikke mannen lov til å være et menneske? Uansett hvor mange vaginaer jeg hadde sett i mitt liv, hadde jeg i jobbsituasjon fått gransket en skikkeli deilig dame tror jeg jammen at jeg også hadde nappet litt i laksen etterpå...

Gjest fiselitt
Skrevet

det fins sikkert lesbiske kvinnelige gynekologer også. vi er ikke trygge! ;D best å sjekke om de er gift før man velger gynekolog ;p

Skrevet

hvis du var kvinnelig gynekolog og du har nettopp hatt et lekkert mannebein av en pasient, like stor sjanse for at du hadde onanert litt på ham som en mann ville onanert av en pasient.

Skrevet
hvis du var kvinnelig gynekolog og du har nettopp hatt et lekkert mannebein av en pasient, like stor sjanse for at du hadde onanert litt på ham som en mann ville onanert av en pasient.

Da er det vel kanskje ikke gynekolog man burde utdanne seg til, men urolog. Treffer ikke på mange lekre mannebein som gynekolog tror jeg..

Skrevet
det fins sikkert lesbiske kvinnelige gynekologer også. vi er ikke trygge! ;D best å sjekke om de er gift før man velger gynekolog ;p

Morroklumpen...

Skrevet

Hehe, jeg har vært i et fast forhold lenge, men jeg blir da tent av andre ;)

Men dette er faktisk en av grunnene til at jeg aldri kunne tenkt meg å utdanne meg til gynekolog. Tviler sterkt på at jeg hadde klart å holde meg "frisk" mentalt sett og fortsatt ha et godt sexliv etter å ha tilbrakt dagen mellom bena på villt fremmede.

At noen derimot klarer det har jeg stor respekt for. Men å date en gynekolog? Neppe.

Skrevet

Så lenge han oppfører seg profesjonelt mens jeg ligger der og spriker så spiller det vel ingen rolle om han drar seg i løken etterpå?

Men over til saken: har en kompis som er gynekolog, og han sier at sex er det siste han har i hodet mens han holder på. Og når han kommer hjem til samboeren er det hun har å by på i en heeeelt annen tankerekke enn damene på jobben.

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet

det er alltid hos en tømrer det ikke blir listet, det er alltid hos en bilmekaniker eu-kontrollen blir utsatt til siste liten, og hos en elektriker er det løse ledninger og halvkorrekte løsninger.

Hos en gynekolog er det klart man får en overdose av kvinnekjønn, ikke like spennende å få kona sitt underliv i fleisen etter en hel dag med roting rundt i problemfylte underliv.

Tipper det blir utsatt til siste liten å tafse på kjerringa også

Skrevet

Nå syns vel de fleste menn ikke at underliv er direkte pene uansett, det er nok mer funksjonen de tenner på. Mener å ha lest en undersøkelse som viste at de fleste menn tente mer på å se på pupper eller rumpe enn på en mus...

Selv har jeg kjent at musklene i skjeden ufrivillig klemmer rundt den dingsen han putter inn, og at det renner litt. Men det er jo naturlige grunner til det, og ikke noe jeg kan styre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...