Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold hvor vi har bra sex. Den er faktisk blitt bedre rent teknisk etter at sambiss var utro og nå vil ha meg "for fullt" når jeg nå vurderer å pakke kofferten. Han er blitt tusen ganger mer tent på meg.

Jeg har forstått det sånn at sexen mellom han og elskerinnen var veldig, veldig, veldig bra (jfr mitt innlegg i tråden om sex er best i forhold eller ei).

Men oss er den vel bare bra, men veldig nære noen ganger da. Nå lurer jeg på hvordan heftig og magisk sex og tiltrekning egentlig føles? Kobler man ut alle tanker og gir seg hen totalt? Hvordan blir man tent av den andre og hvordan føles det? Kan man ha magisk sex når man har kjent hverandre i 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 år?

Jeg har aldri blitt så tent at jeg ikke klarer å la være å hoppe i senga. Men, jeg er også en veldig fornuftig og kontrollert person... Spiller det noen rolle?

Mange spørsmål. Vurderer å finne ny ektemann. Må få noen svar først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si, men for meg er magisk sex rett og slett magisk! heh.. :sjenert:

Jeg har kun opplevd det med min forlovede.. Det er vanskelig å forklare, men jeg gir meg bare helt hen til han og alt i verden finnes ikke på det tidspunktet.. Det er bare meg og han og ingenting annet..

Det blir fort veldig følelsesladet også, så det har hendt at jeg faktisk har felt noen tårer bare av ren glede og nytelse... Ingenting kan tenne meg mer enn han og det vet jeg så godt! Men vet bare rett og slett at man elsker og blir elsket, og det er alt som teller...

Litt vanskelig forklart kansje, men det er vrient å sette ord på en så sterk følelse.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...