Trusekant Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Det skal sies at de var sammen i 7 år, og hadde det ikke vært for at hun var utro, hadde de vært sammen fortsatt. Men dette er over tre år siden. Han sier han er over henne, det tror jeg på. Vi har vært sammen i et år.. Han har sagt hele tiden at jeg er det beste han har hatt og jeg er den diggeste han har ligget med. Men i dag så sa jeg noe om puppene mine (jeg er en stor c-cup), som fikk han til å si at "nei ikke få større, de er fine som de er". Så begynner vi å diskutere størrelser på pupper, for jeg kunne gjerne tenke meg bittelitt større. Så sier han at han synes b-cup er finest. At det er ikke for stort, men helt perfekt. At c egentlig er for stort. Det som såret meg var at eksen brukte b. Tror ikke han husker at han sa det til meg en gang for lenge siden. Så jeg spurte om han foretrakk eksen. "ja, det gjorde jeg nok". Nå føler jeg meg ille. Føler jeg egentlig bare er en reserve siden hun var utro, og at jeg egentlig ikke er som han vil ha en jente, men det var eksen. Synes dere det var dårlig gjort å si det? Jeg er nå flau over puppene mine, de jeg egentlig alltid har vært veldig fornøyd med, fordi de ikke henger. =(
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 har du pupper i strl C cup, som IKKE henger, så vær stolt for pokker! Jeg har ganske fine pupper i c cup selv, jeg er utrolig heldig med dem, og står gjerne forran speilet og ser på dem en gang i blant Ikke se ned på puppene dine, bare fordi han slengte med kjeften. Det var stygt sagt av ham ja, men jeg nekter å tro at det var med vitende vilje for å såre deg. Han ble spurt om noe, og han svarte på det. Hva mer kan man forvente, at de skulle veid ordene sine hadde vært som å be dem gro vinger på ryggen! Han tenkte seg nok bare ikke om, du har sikkert mye finere pupper enn den forrige, selv om dine er større ;)
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Synes dere det var dårlig gjort å si det? Jeg er nå flau over puppene mine, de jeg egentlig alltid har vært veldig fornøyd med, fordi de ikke henger. =( Jeg kan overta de fra han! :D
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Sannsynligvis bare en feilkobling i snakketøyet. Det er forskjell på X-ens pupper, og hele X-en. Jeg vet meget godt at fysisk sett var ikke jeg drømmedama til X-en min, mens X-en var nærmere hans idealdame. Irriterende, men ikke stort å gjøre med. (Nei, det var overhodet ikke grunnen til at det ble et brudd mellom meg og han)
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Ikke legg noe i det. Det var dumt av ham å si at han ideelt sett syntes en konkret størrelse var bedre enn din, men antagelig mente han det ikke vondt (med mindre han er typen til å komme med negative kommentarer om kroppen din, det er ikke greit) - kanskje han egentlig mente å vinkle det i retning av at han synes dine er store nok, ettersom det var det dere snakket om. Sannsynligvis sammenlikner han ikke kroppen din med eksen sin - tenk bare selv; om du har vært sammen med noen før med annen kroppsform enn han du er nå, betyr det noe som helst? De fleste forholder seg til den de er sammen med nå, selv om vi ikke ser perfekte ut Om det går på flere områder at han virker som han ikke er ferdig med eksen (jeg var sammen med en som snakket om eksene sine nesten daglig ), ville jeg blitt skeptisk, men du skal nok ikke legge mye vekt på én sånn enkeltkommentar.
Gjest B-cup Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Eksen min likte best små pupper. Og jeg har en liten B. Men hans ekser før meg hadde alle større pupper, C og D, inkludert kvinnen han bodde med i mange år, fikk barn med og planla å leve med alltid. Og han elsket og begjærte dem også, og syntes puppene deres var fine, selv om han hadde en greie for små pupper. Prøv å sette den uønskede opplysningen på tabbekontoen. Han er helt sikkert glad i puppene dine og vil at du skal trives, og tenkte ikke på at et enkelt faktum om preferanse skulle vekke så mye negative følelser. Du er sikkert kjempefin, jeg ville gjerne byttet
Ecolia Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Gro litt selvtillitt damen At han syns B er det PERFEKTE her i verden betyr ikke at han ikke liker dine pupper! Er sikkert ting jeg kunne forandret med mine pupper, de kunne alltids vært mer perfekte - men kjæresten liker dem jo veldig godt allikevel. Ikke føl deg som noen reserve, det er dere nå. At eksen hans hadde B og ikke du er bare genetiske tilfeldigheter, ikke om hvem som er mest perfekt..
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Gro litt selvtillitt damen At han syns B er det PERFEKTE her i verden betyr ikke at han ikke liker dine pupper! Er sikkert ting jeg kunne forandret med mine pupper, de kunne alltids vært mer perfekte - men kjæresten liker dem jo veldig godt allikevel. Ikke føl deg som noen reserve, det er dere nå. At eksen hans hadde B og ikke du er bare genetiske tilfeldigheter, ikke om hvem som er mest perfekt.. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde pupper som ikke hang! Men skal ikke klage så lenge samboeren liker dem da
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde pupper som ikke hang! Men skal ikke klage så lenge samboeren liker dem da Hæ!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Menn liker pupper uansett størrelse... mer eller mindre Tror nok heller han glemte første bud som mann når man får sånne spørsmål; Den dama du har er finest og har den fineste kroppen uansett
Gjest Bastian Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Men i dag så sa jeg noe om puppene mine (jeg er en stor c-cup), som fikk han til å si at "nei ikke få større, de er fine som de er". Så begynner vi å diskutere størrelser på pupper, for jeg kunne gjerne tenke meg bittelitt større. Så sier han at han synes b-cup er finest. At det er ikke for stort, men helt perfekt. At c egentlig er for stort.
Pokahonta Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Kan dere ikke heller snakke litt om krig og fred og sånn?? *storm i vannglass*
Gjest Gitte Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 (endret) Så jeg spurte om han foretrakk eksen. "ja, det gjorde jeg nok". Nå føler jeg meg ille. 1.bud: Ikke still spørsmål du ikke vet om du tåler svaret på. Han burde jo hatt litt vett og ikke svare bekreftende på det spørsmålet, men du burde heller ikke spurt... edit: redigerte siteringa. Endret 19. november 2008 av Gitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå