Gå til innhold

Stirret på på treningssenteret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kar som trener på samme senter som meg, og han kommer av og til og spør om jeg har lenge igjen på et apparat. Greit nok det, altså. Jeg sier f.eks at jeg har to sett igjen før jeg er ferdig. Så sier han "ok", og stiller seg rett foran meg og ser på meg mens jeg tar de to siste settene. Og da er det ikke bare vanlig venting, han står der med armene i kors og rett og slett stirrer.

Hvordan i all verden skal jeg gripe an dette da? Det er jo helt absurd. Han har ikke noen sur mine, og jeg føler ikke at han prøver å "presse meg ut" av apparatet, for all del. Jeg prøvde å hinte litt om at jeg ikke syns det var noe realt, men han tok ikke hintet overhodet.

Blir helt paff jeg. :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bare du skal fortsette med det du holder på med, i ditt eget tempo og ignorerer ham. Det er sikkert bare hans måte å markere at han er nestemann til å bruke apparatet, så merkelig det enn er. Folk med vanlige antenner ville nok gått til et annet apparat eller lusket litt rundt mens de ventet, men ikke alle har disse antennene da :fnise:

Hvis han er av typen som stirrer på folk uten å forstå at de synes det er ukomfortabelt, vil han sannsynligvis ikke forstå deg hvis du prøver å si at han skal slutte med det. Og da er ikke du det første "offeret" hans heller, så de andre vil ha medfølelse med deg. Alternativt er det bare et veldig mislykket sjekketriks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...