Gå til innhold

Power of Love?

Anbefalte innlegg

Gjest MisssMagic
Skrevet

Har du noen gang vært i et forhold der dere ikke klarer å leve uten hverandre, selv om dere prøver å bryte opp fordi ting er vanskelig, men at dere alltid ender opp med å møtes igjen etter uker, måneder og år, og at det da føles som at dere aldri har vært fra hverandre og at det føles som om ingenting i verden er sterkt nok til å bryte opp det båndet som engang ble knyttet?

Jeg har hatt en sånn opplevelse. Vi har aldri trengt å bruke mange ord. Vi forstår hverandre uansett. Det er en magisk kraft av universell styrke mellom oss. En magisk tiltrekning som vi ikke rår over og som aldri vil ta slutt uansett hva vi gjør tror jeg.

Jeg er i en fase nå der jeg prøver å tvinge meg å glemme alt, for dette forholdet er rent praktisk altfor komplisert i øyeblikket. Om noen år vil det kanskje gå, men, mye kan skje i løpet av noen år.

Er det vanlig med sånne forbindelser som er så sterke at man ikke rår over dem? Jeg mener, det er ikke bare forelskelse det her, for i perioder har jeg vært veldig uforelsket i ham (i hjernen i hvert fall!), men allikevel kjent kraften!

Og jeg trenger vel ikke å nevne det, med også sexen var magisk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_*Helene*_*
Skrevet

Har hatt en forbindelse hvor tiltrekningen har vært så sterk. Men jeg tror lite på magi, så antar det heller er andre årsaker til at tiltrekningen er så sterk at den rett og slett ikke gir seg, uten at jeg kan si hva det er som forårsaker det hele.

Skulle gjerne hørt andres syn på dette....

Ønsker deg lykke til uansett!:)

Gjest adriana27
Skrevet
Vi har aldri trengt å bruke mange ord. Vi forstår hverandre uansett. Det er en magisk kraft av universell styrke mellom oss. En magisk tiltrekning som vi ikke rår over og som aldri vil ta slutt uansett hva vi gjør tror jeg.

Er det vanlig med sånne forbindelser som er så sterke at man ikke rår over dem?

Så vanlig at flere damer ofte føler den samme spesielle forbindelsen med en og samme mann, og feiltolker det til at det er "de to" det er noe spesielt med.

Særlig typisk når situasjonen er for "komplisert" til at man kan ha et vanlig forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...