Gå til innhold

Den rette?

Anbefalte innlegg

Gjest Whats the chance?
Skrevet

Hvor ofte har du truffet den rette?

Jeg har truffet en del menn i livet, de fleste veldig greie og flotte.

Noen ble lengre forhold, alt fra 1 år til 11 år, og noen litt kortere.

Har vel hatt sex med ca 10 men totalt i livet.

Men kun tre ganger i voksen alder har jeg følt sånn skikkelig WOW helt fra starten av og den følelsen satt i leeeeeeeeenge etterpå, dvs det var rett i hvert fall for min del. Dessverre ble kun en av dem et lengre forhold, den andre kun to måneder, den tredje ble jeg dessverre aldri sammen med.

Ja, det sørgelige er jo at han jeg var sammen og gift med i 11 år ikke var rett i det hele tatt, men det var ikke så lett å vite det når man bare var 21.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Vet ikke om jeg er sammen med "den rette" som skal vare livet ut, det får vi se. Men det føles rett ihvertfall.

Skrevet

En gang, og det er han jeg er sammen med nå. Han er den jeg vil tilbringe resten av livet mitt sammen med, samt etablere meg og få barn med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

jeg har truffet den rette ved flere anledninger jeg, og datet dem alle :sjarmor:

Men "the one" er nok min nåværende mann, vi var sammen i en periode fra jeg var 16-20, han slo opp og flyttet, jeg hørte ikke en døyt fra ham på 5 jævla år. for 3 år siden står han på trammen min og som det første han gjør når jeg åpner sier han " DU, åå du jeg har elsket og savnet deg mer enn du kan begripe!!"

Jeg ropte takk det samme, og her er vi, lykkelig gift og fortsatt svært forelsket :) :) :)

Skrevet

Jeg tror jeg må si 3 ganger.. Han første ble jeg aldri sammen med.. Han andre har jeg vært sammen med 2 ganger.. Og vi er fortsatt venner.. Han siste har det akkurat blitt slutt med. Men det er nok nr 2 jeg har trodd mest var "den rette". Det var mange som ble overrasket når det ble slutt mellom oss men men..

Da har jeg vel ikke truffet han enda... den rette mener jeg.. siden jeg fortsatt er singel..

Skrevet

Tre ganger over 30 år.

Den ene var den rette på den tiden (i 6 av8 år).

Den andre kunne vært den rette, vil nesten betegne han som mitt livs kjærlighet- vi hadde et forhold i 2 år- men ble aldri sammen- omstendighetene trakk oss på hver vår kant av landet. Hans plass i hjertet mitt vil nok aldri helt forsvinne, vi har god kontakt (på vennskapelig plan) selvom vi for lengst har funnet ut at det aldri blir oss.

Nå (1 år siden) har jeg truffet en mann som kan være den rette. Men vi tregner begge tid- noe vi er villige til å gi- siden vi begge føler at denne er den rette.

Skrevet

Jeg er 33 og har vært i flere langvarige forhold, har vært gift også.

Men tror ingen av de tidligere har vært den rette, ham har jeg nemlig funnet nå - håper jeg.

Det forholdet jeg er i nå er iallfall helt annerledes enn de andre forholdene jeg har vært i, det er så mye mer som er til stede, som jeg nå skjønner har manglet tidligere. Er så lykkelig! :yvonne:

Gjest Purple Haze
Skrevet

De jeg har hatt langvarige forhold til, har vært den rette på det tidspunktet. At de ikke lenger er den rette, handler om at mennesker og livssituasjon endrer seg.

Han som var den rette for meg for 20 år siden, er slett ikke det i dag. Så en kan vel si at jeg har møtt den rette 3 ganger, etter som jeg har hatt 3 langvarige forhold i mitt 41 år lange liv.

Skrevet

3 ganger i livet har jeg været sammen med en mann som har følt som "den rette" .. men i de to første tilfellene så gikk det over etter hhv. 1 og 3 år .. Men begge ganger visste jeg med meg selv at dette var drømmemannen som jeg ville være med resten av livet .. Så lærer man hverandre å kjenne litt bedre etter 1 års tid når den første forelskelsen har gitt seg ..

Nå har jeg vært sammen med mannen min i over 20 år - og jeg er ganske sikker på at han er min "siste rette" :ler:

Den første tiden svever man ofte på en rosa sky og er blind for partnerens dårligere sider ...

Skrevet
Hvor ofte har du truffet den rette?

Jeg har truffet en del menn i livet, de fleste veldig greie og flotte.

Noen ble lengre forhold, alt fra 1 år til 11 år, og noen litt kortere.

Har vel hatt sex med ca 10 men totalt i livet.

Men kun tre ganger i voksen alder har jeg følt sånn skikkelig WOW helt fra starten av og den følelsen satt i leeeeeeeeenge etterpå, dvs det var rett i hvert fall for min del. Dessverre ble kun en av dem et lengre forhold, den andre kun to måneder, den tredje ble jeg dessverre aldri sammen med.

Ja, det sørgelige er jo at han jeg var sammen og gift med i 11 år ikke var rett i det hele tatt, men det var ikke så lett å vite det når man bare var 21.

Må jo bare spørre av nyskjerrighet: Hva gikk galt med han du var sammen med i 11 år?

Jeg føler jeg har funnet den rette, det er han jeg er sammen med nå. Er bare 19år da, så mye kan skje.

Skrevet

Jeg har bare funnet den rette en gang. Jeg har hatt tre skikkelige forhold, men menn jeg var uinderlig glade i, men jeg visste likevel ganske tidlig i de forholdene (det ene varte ikke så lenge, det andre varte i noe over to år) at dette ikke var noe som kom til å vare livet ut. Noen ganger hjelper det ikke at man er gald i personen, det skal mer til enn det før den er "the one".

Jeg har nå vært sammen med den jeg håper skal være min ene, livet ut i ni år nå og han føles mer og mer som den ene for hver dag som går. Jeg syntes likevel det er rart at jeg visste at dette var annerledes fra starten av, når jeg var 20 år. Jeg visste fra starten av at dette var noe helt særegent, nå er vi gift og nermer oss ti år sammen. Jeg håper jeg er så heldig at jeg får mulighet til å ha det på denne måten med denne mannen livet ut.

Skrevet

Jeg er 31 år gammel.. Har hatt 3 langvarige forhold i mitt liv. Ingen av dem kan jeg se tilbake på og tenke at det var den rette for meg.. Men tror jeg har møtt ham fordi om.. Da jeg var 23 møtte jeg en mann jeg aldri kommer til å glemme. Han var perfekt på alle måter.. Vi hadde en veldig kort affære sammen, men det ble ikke mer - jeg ble sint på ham pga en ting han gjorde, og kuttet kontakten helt med ham. Slettet telefonlister, adresselister og det som var.. Glemte ham aldri, og vet ikke hvor i verden han kan befinne seg. Tror kanskje han var "the one"...

Skrevet

Hm... jeg har møtt "den rette" litt for mange ganger til at jeg tar den følelsen seriøst lenger. Første gangen var jeg 16 og på sommerferie og stormforelsket meg. Hadde han i baktankene mine i 3 år før vi møttest igjen, han knuste hjertet mitt og så klarte jeg å glemme han. Så var der en del til som ikke var rette etter litt gjennomtenking. Fant den rette igjen i fjor, men måtte gi han opp på grunn av... nei, det ble bare rot, men lurer fortsatt på hva som hadde skjedd om han hadde bestemt seg i tide. Er nå med han som jeg vil skal vere den rette.

Skrevet

2 ganger, men aldri vært sammen med noen av dem selv om jeg har fått meg andre kjærester etterhvert.

Skrevet

Jeg tror ikke på sånne "the one"-greier, og tror at mange menn kan være den rette, men at tilfeldigheter gjør at man treffer nettopp de man treffer. Men for min egen del, har jeg kun truffet drømmemannen én gang, og jeg fikk en bestemt følelse av at han var Mannen veldig tidlig i vårt bekjentskap, og en god stund før vi ble sammen.

Skrevet

Sånn "WOW-Mannen i mitt liv"-følelse har jeg bare fått én gang i livet, og det var da jeg møtte han jeg er gift med. Men jeg var innmari forelska i den håpløse eksen min også, og var helt klar for full pakke med han selv om jeg visste at det var veldig lite smart. Heldigvis var det samsvar mellom fornuft og følelser andre gang.

Gjest Den Rette
Skrevet

Jeg synes dere jenter ofte ikke er oppmerksomme nok når den rette dukker opp.

Skrevet

Jeg har ingen tro på at det finnes kun èn som er den rette, det er flere man kan passe sammen med på forskjellige måter, og også gjerne på ulike tidspunkt i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...