VesleBråka Skrevet 19. juni 2003 #21 Del Skrevet 19. juni 2003 Hm, jeg vil ha veranda pent kjøkken i mørkt treverk kjølerom med inngang fra kjøkken garasje som henger fast i huset, med dør til garasjen fra inni huset vårt rom skal være en liten privat enhet, med soverom, garderoberom og eget bad (med do, dusj, bidet, servant dings, boblebadekar) ingen dusjkabinett (hater dem) bare dusj nisjer, som vi har nå peis bibliotek /kan evt slås sammen i bibl/tv rom. Vil def ikke ha TV midt i stua, den skal stå separat stue med fine farger og planter, kunst og matching over det hele Stoort spisebord rett utenfor den åpne kjøkkenløsningen Kjøkken skal være allrom, og ikke noe lite kjøkkenbord inne på kjøkkenet Kjøkkenet skal ha en løsning hvor en benkplate stikker litt ut, og der står det to barstoler, som er en liten spiseplass. Gjerne kjøkkenøy. Vil ha kontor gjesterom ikke noe nips strødd utover, def ikke på små heklede duker.. ikke noe behov for en rekke små planter i vinduskarm kanskje jeg skulle slått meg på interiørarkitektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 20. juni 2003 #22 Del Skrevet 20. juni 2003 Mye jippii har vi fått her i det nye fine huset vårt! Som dette: - Store vinduer = mye lys - Lyse vegger og møbler - Vitrineskap, skjenk og seksjon i bøk og glass - Hvitmalt kjøkkeninnredning (mot at de var knallrøde da vi kom hit....) - Stoooor terrasse + en stor platting - Kjempestor hage = masse leke- og tumleplass - Peis i hagen -To bad, ett flislagt med spots mm. - Badekar og dusj separat, så mor kan dusje alene (stapper unga i badekaret!!) - God plass, mye "luft" rundt møblene - Lite og enkelt i hyllene og på veggene. Ikke mye nips her, nei..... - Alessi-greiene mine på kjøkkenet - Alle glasstingene vi fikk til bryllupet som vi ønsket oss veldig! Alt blått! Bl.a. Apple-serien og fat fra Steninge slott. Men det er mye jippi jeg ønsker meg oxo: - Helt nytt kjøkken! Innredning og vegger og alt! - Større bad oppe med fliser,downlights,hjørnekar mm - Spisestue i glass/chrom - Stoffsalong, enkle linjer i gråblått el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juni 2003 #23 Del Skrevet 20. juni 2003 mine "must" pr dags dato: - God luft og lukt - Lys!!!! - Planter som trives!! Bortsett fra det så elsker jeg: - BALKONG!!! (og det får jeg snart!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 22. juni 2003 #24 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg holder på å pusse opp og kjøpe nye møbler til leiligheten min nå, og jeg vet nettopp hvordan det skal bli. Jeg har rådført meg med min søster, som er interiørarkitekt, og fått noen gode tips. Slik blir det: * MYE lys- store vinduer dekket med florlette, lyse gardiner * Innredning (bord og skap) i glass/krom * Mørke, røffe skinnmøbler * Lyse vegger og lyst tak (lune farger) * Minimalisme, ikke noe skrot og smådill (Hurra for boden!) * Enkle, abstrakte fotos på veggene * innfelte spot- lamper i tak * Detaljer i smijern- gardinstenger, vinstativ, knagger etc. Nøkkelordet er vel minimalisme med en touch av det maskuline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå