kitekatt Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Noen som har prøvd denne? Står den skal være fin for alle hudtyper, også sensitiv hud, og at den også skal ta øyesminke. Hadde tenkt på Special Cleansing gel, den har jeg prøvd før og den tar øyesminke den og, men vet ikke helt om den er anbefalt til det? Så derfor vurderer jeg nå denne andre.. Er det veldig stor forskjell i konsistens/ "følelsen" på disse eller hva?
Gjest Deception Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ultracalming cleanser er som en tyntflytende rensemelk med litt geleaktig konsistens, og den skummer ikke i det hele tatt. Den er veldig mild, og du trenger nok å venne deg til følelsen av at den legger igjen en beskyttende hinne på huden. Har du forsøkt en renseolje? MAC har en som er super, og som fjerner øyensminke og alt annet i ett steg. Huden føles helt ren og klar etterpå. Jeg bruker nå tostegsrensen fra Babor, og er helfrelst; den fjerner alt av sminke inkludert mascara.
kitekatt Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Ultracalming cleanser er som en tyntflytende rensemelk med litt geleaktig konsistens, og den skummer ikke i det hele tatt. Den er veldig mild, og du trenger nok å venne deg til følelsen av at den legger igjen en beskyttende hinne på huden. Har du forsøkt en renseolje? MAC har en som er super, og som fjerner øyensminke og alt annet i ett steg. Huden føles helt ren og klar etterpå. Jeg bruker nå tostegsrensen fra Babor, og er helfrelst; den fjerner alt av sminke inkludert mascara. Takk for svar Jeg leter etter en ansiktsvask som også tar øyesminke. Jeg har rensemelk og olje osv, men liker å bruke vann. Nå bruker jeg egen øyesminkefjerner, men har kjøpt slik mascara som fjernes med varmt vann, så da tenkte jeg det var mer effektivt og tidsparende for meg å bare bruke en vask til alt. Hvis du kan anbefale noe annet så er det kjempefint også
Gjest Deception Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 (endret) Oljen til MAC og Babor-produktene brukes begge sammen med vann, og du slipper å bruke separat øyensminkefjerner. Du slipper også klin med bomullspads osv. Jeg har Hy-Öl og Phytoactive Base. Du tar et par pumper olje på tørr hud, masserer til sminken løser seg opp, og tar deretter Phytoactive på, som gjør det hele til en melkeaktig emulsjon du kan skylle av. Phytoactive finnes i flere varianter, mens oljen er den samme for alle hudtyper. Den er ikke fet, klissete eller ekkel. Endret 18. november 2008 av Deception
kitekatt Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Oljen til MAC og Babor-produktene brukes begge sammen med vann, og du slipper å bruke separat øyensminkefjerner. Du slipper også klin med bomullspads osv. Jeg har Hy-Öl og Phytoactive Base. Du tar et par pumper olje på tørr hud, masserer til sminken løser seg opp, og tar deretter Phytoactive på, som gjør det hele til en melkeaktig emulsjon du kan skylle av. Phytoactive finnes i flere varianter, mens oljen er den samme for alle hudtyper. Den er ikke fet, klissete eller ekkel. Men da må jeg fortsatt ha to produkter Prøver å gjøre det enkelt..hehe
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Dere som har prøvd Dermalogica Ultracalming, fjerner den også uren hud? Har hørt den er bra for tørr hud, men jeg har både veldig tørr og urenhud..
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Ingen rens i verden kan fjerne uren hud, og denne er i tillegg mild og har få virkestoffer, så jeg tror muligens du heller bør finne noe som har for eksempel glykolsyre og/eller salisylsyre hvis du vil motvirke tette porer.
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Dere som har prøvd Dermalogica Ultracalming, fjerner den også uren hud? Har hørt den er bra for tørr hud, men jeg har både veldig tørr og urenhud.. Da ville jeg heller valgt rens fra MD formulations. Den har omtrent samme konsistens som Dermalogica Ultracalming, men inneholder glykolsyre. Den kan ikke brukes til å fjerne øyensminke.
Maneo Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Noen som har prøvd denne? Står den skal være fin for alle hudtyper, også sensitiv hud, og at den også skal ta øyesminke. Hadde tenkt på Special Cleansing gel, den har jeg prøvd før og den tar øyesminke den og, men vet ikke helt om den er anbefalt til det? Så derfor vurderer jeg nå denne andre.. Er det veldig stor forskjell i konsistens/ "følelsen" på disse eller hva? Jeg tålte ikke Special Cleansing Gel, den tørket ut huden min. Ultracalming Cleanser synes jeg derimot er kjempefin. Dessverre tar den ikke øyesminken min.
Gjest *lucky* Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke testet denne men tror den kan være noe for ts http://www.skin-etc.com/ddfnogecl.html Jeg har brukt endel produkter fra DDF og er veldig fornøyd! Til deg med urenhud kan denne passe http://www.skin-etc.com/ddfbrcl.html
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 Dere som har prøvd Dermalogica Ultracalming, fjerner den også uren hud? Har hørt den er bra for tørr hud, men jeg har både veldig tørr og urenhud.. Dermal clay cleanser er for uren hud. Om du bruker soothing protction spray og activ moist etterpå blir nok huden din bedre etter noen uker. Det ble hvertfall min Dermalogica har også noen boostere som hjelper bra, det er en krem som påføres før selve fuktighetskremen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå