Gå til innhold

Har bestilt fly til Praha

Anbefalte innlegg

Gjest Jentepusen
Skrevet

Nå har jeg bestilt tur til Praha over nyttår- julegave til kjæresten! Han vet kun at vi skal reise utenlands men ikke hvor :)

Fly kom på ca 3000, oslo - praha tur/r inklusiv fly helt hjem. Tar tog til oslo. Hjemover er det digg å kunne komme raskt hjem uten å stresse.

Men jeg har ikke bestilt overnatting enda, skal sjekke rundt litt.

Noen som har vært i Praha og har noe tips med overnatting osv?

Tenker at det beste hadde vært å bo slik man kan gå til karlsbroen og sentrum....

Skal prøve å holde overnatting til maks 1500,- (3 netter) Så det blir ikke luksus, men en helt ok plass å være.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg bestilt tur til Praha over nyttår- julegave til kjæresten! Han vet kun at vi skal reise utenlands men ikke hvor :)

Fly kom på ca 3000, oslo - praha tur/r inklusiv fly helt hjem. Tar tog til oslo. Hjemover er det digg å kunne komme raskt hjem uten å stresse.

Men jeg har ikke bestilt overnatting enda, skal sjekke rundt litt.

Noen som har vært i Praha og har noe tips med overnatting osv?

Tenker at det beste hadde vært å bo slik man kan gå til karlsbroen og sentrum....

Skal prøve å holde overnatting til maks 1500,- (3 netter) Så det blir ikke luksus, men en helt ok plass å være.....

Var netopp i Praha.

Fantastisk by forresten! SKAL til bake:)

Vi lå på Hotell Rott. Mitt i hjerte av gammelbyen. Anbefales!;)

Skrevet

Det blir ikke mye til den prisen, nei. De fine hotellene i Praha er priset på linje med storbyer i vest-europa, så det kan du nok abre glemme med mindre du skulle være heldig og finne et supertilbud. Men går selvsagt greit å finne en form for overnatting for 500 per natt. Du kan få mye mer for pengene om du er et stykke utenfor sentrum/gamlebyen, men selv synes jeg det er verdt å betale ekstra for beliggenheten, særlig i Praha. Selv er jeg glad i K+K Central. Kjemeflott hotell med super beliggenhet.

Skrevet

I januar skal vi bo på Best Western Kampa Hotel, kjempesentralt og det virker veldig fint, utifra gjestenameldelser og bilder.! vi betalte ikke mer enn 2000 for 3 pers i 4 netter, men da fikk vi litt avslag siden vi bestilte tidlig. Kan jo hende du får noe lignende tilbud? Vi bestile via hotelglobal.no

Skrevet
I januar skal vi bo på Best Western Kampa Hotel, kjempesentralt og det virker veldig fint, utifra gjestenameldelser og bilder.! vi betalte ikke mer enn 2000 for 3 pers i 4 netter, men da fikk vi litt avslag siden vi bestilte tidlig. Kan jo hende du får noe lignende tilbud? Vi bestile via hotelglobal.no

Ikke mye gode anmeldelser her i alle fall:

Trip Advisor

Anbefaler generelt å sjekke hoteller på Trip Advisor, de har svært mange besøkende som legger igjen sine meninger og karakterer.

Gjest Jentepusen
Skrevet

Fått vennerabatt på Radisson SAS Alcron hotel til 640,- pr natt med frokost.

Mye dyrere en jeg hadde beregnet. Men det virker som et flott hotel......

Har ikke helt bestemt meg hva jeg gjør enda......

Gjest bøllefrøet
Skrevet

Søkte litt på nettet og fant denne siden med masse tips fra Praha.

www.ferietipset.no

Søker du på Praha kommer det opp masse tips. Håper det var til hjelp:=)

Skrevet
Fått vennerabatt på Radisson SAS Alcron hotel til 640,- pr natt med frokost.

Mye dyrere en jeg hadde beregnet. Men det virker som et flott hotel......

Har ikke helt bestemt meg hva jeg gjør enda......

640 per natt er mye dyrere enn du hadde beregnet? Du skrev jo 500 , så det er jo ikke store forskjellen...

Alcron er forresten veldig bra, og til 640 per natt er det et kupp!

Skrevet
640 per natt er mye dyrere enn du hadde beregnet? Du skrev jo 500 , så det er jo ikke store forskjellen...

Alcron er forresten veldig bra, og til 640 per natt er det et kupp!

Ja du har helt rett, men det virket bare dyrere he he.....

Hadde egentlig beregnet noe rimeligere, men har nå gått for denne løsningen.

Tror turen kommer til å bli skikkelig bra med dette hotellet, gleder meg masse.....

Som sagt kjæresten vet bare vi skal på tur til utlandet. På julaften vil jeg gi han gaven, planen å finne et fint A3 ark, brette dette i 2. Lage en fin forside.... Så på innsiden starte med et bilde av meg og han så en pil videre til et klokkeslett og dato, med tegning av et tog osv, en liten rebusting.....

Når han mener å ha funnet ut hvor vi skal, skal det gå an å rive av et stykke papir i "litt sånn gjennomsiktig" farge, hvor det under skal stå hvor vi skal.

Men om hotellet skal være der vet jeg ikke.... Lurer på om det skal være en overraskelse???

Skrevet

Elsker byen!

Skal selv tilbake i januar. Nå skal vi ligge på Hotel Perla mitt i Gamlebyen: http://www.perlahotel.cz/content.php?article=9

Sist vi var der lå vi på Recidense Bologna, som også ligger midt i Gamlebyen:

http://www.booking.com/hotel/cz/residenceb...CFQXK1AodDS5HYQ

Anbefaler på det sterkeste disse to restaurantene:

http://www.lehkahlava.cz/en_novinky.htm

http://www.svabove.cz/web/index.php?akce=&lang=nor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...