Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ingenting.. har akkuratt flytta til usa og begynt på skolen. Den andre dagen på skolen kom det en gutt til meg å sa jeg var veldig vakker og sexy og jeg var så sjenert at jeg nesten ikke svarte jeg sa takk så lavt og han sa ur welcome. Det var den første moneden jeg kunne nesten ikke enelsk så jeg var rolig og snakka ikke så mye siden jeg er så sjenert men han kom av å til å sa "how are u" og en dag spurte han meg om telefon nr men rakk ikke svare for læreren ba han sette seg på plassen sin og han har ikke snakka noe til meg etter det. men jeg har adda han på msn men jeg shønner ikke.. Han er altså SÅ pervo han spurte om jeg skulle suge han oosv på msn han har spurt 100 ganger og jeg bare tullesvarer han. han spurte en dag om jeg kune møte han jeg sa hvor så sa han "somewhere u will be able to give me hed" altså et sted jeg kunne suge han.. jeg bare **** *** ;S og jeg shønner ikke.. liker han meg eller hva prøver han på? Han sa før at han likte å se på beina mine når jeg hadde på skørt ogsånt og at jeg har store pupper og han vil suge dem...

Altså.. på skolen ser han på meg mye iblant, hadde jeg ikke snakka med han elr no før hadde jeg trudd han likte meg. Jeg liker han VELDIG godt men bare det at han er pervo heletia.. Og jeg tenker på han heletia.. Han har mange jentevenner og de snakker alltid om vanlige ting men hvorfor snakker han alltid om sex og sånt surr med meg? ;S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han vi ligge med deg....

well.. det er ikke så lett å bare glemme en man liker men prøver han å bruke meg eller? :S

Skrevet
Jeg forstår ingenting.. har akkuratt flytta til usa og begynt på skolen. Den andre dagen på skolen kom det en gutt til meg å sa jeg var veldig vakker og sexy og jeg var så sjenert at jeg nesten ikke svarte jeg sa takk så lavt og han sa ur welcome. Det var den første moneden jeg kunne nesten ikke enelsk så jeg var rolig og snakka ikke så mye siden jeg er så sjenert men han kom av å til å sa "how are u" og en dag spurte han meg om telefon nr men rakk ikke svare for læreren ba han sette seg på plassen sin og han har ikke snakka noe til meg etter det. men jeg har adda han på msn men jeg shønner ikke.. Han er altså SÅ pervo han spurte om jeg skulle suge han oosv på msn han har spurt 100 ganger og jeg bare tullesvarer han. han spurte en dag om jeg kune møte han jeg sa hvor så sa han "somewhere u will be able to give me hed" altså et sted jeg kunne suge han.. jeg bare **** *** ;S og jeg shønner ikke.. liker han meg eller hva prøver han på? Han sa før at han likte å se på beina mine når jeg hadde på skørt ogsånt og at jeg har store pupper og han vil suge dem...

Altså.. på skolen ser han på meg mye iblant, hadde jeg ikke snakka med han elr no før hadde jeg trudd han likte meg. Jeg liker han VELDIG godt men bare det at han er pervo heletia.. Og jeg tenker på han heletia.. Han har mange jentevenner og de snakker alltid om vanlige ting men hvorfor snakker han alltid om sex og sånt surr med meg? ;S

Kanskje han har hørt at europeiske (skandinaviske) jenter hopper til sengs med alle, i motsetning til amerikanske jenter som har sitt strenge "base"-system?

Kjenner mange amerikanske gutter som blir overrasket når de oppdager at dette er en myte som ikke stemmer med virkeligheten!

Skrevet

Kjære deg, vær veldig forsiktig!

Nei, han liker ikke DEG. Han vil bare bruke deg for sex. Han er antakeligvis mer glad i postmannen enn i deg. Det er ikke for å være slem, men du må være helt klar på det her. BLOKKER han fra msn, ikke snakk så mye med han ellers. Han kommer til å såre deg så til de grader, og du virker jo så søt så du fortjener hvertfall MYE bedre.

Hør på denne sangen, og les på teksten. Følg godt med :)

http://www.youtube.com/watch?v=Udvd9DCyp4E

Skrevet
Kjære deg, vær veldig forsiktig!

Nei, han liker ikke DEG. Han vil bare bruke deg for sex. Han er antakeligvis mer glad i postmannen enn i deg. Det er ikke for å være slem, men du må være helt klar på det her. BLOKKER han fra msn, ikke snakk så mye med han ellers. Han kommer til å såre deg så til de grader, og du virker jo så søt så du fortjener hvertfall MYE bedre.

Hør på denne sangen, og les på teksten. Følg godt med :)

http://www.youtube.com/watch?v=Udvd9DCyp4E

:/ takk for svar alle sammen(: men hva mener du med at han liker "postmannen" en meg?

Skrevet
Kanskje han har hørt at europeiske (skandinaviske) jenter hopper til sengs med alle, i motsetning til amerikanske jenter som har sitt strenge "base"-system?

Kjenner mange amerikanske gutter som blir overrasket når de oppdager at dette er en myte som ikke stemmer med virkeligheten!

men herregud er det alt han vil ha liksom.. er det alt guter vil ha? er det vært så mye for dem å ligge med en jente de ikke liker liksom? ;S

Skrevet

Pass deg for han... har vært borti 2 sånne gutter selv. De vil ha sex, og etter at de har fått det er de ikke intr mer. Gutter som virkelig liker deg skal ikke oppføre seg sånn. Ikke gi han sex er mitt råd... Skjønner at du liker han, men en dag kommer det til å være en gutt du liker enda bedre, som fortjener deg, noe det ikke høres ut som han her gjør.

Skrevet

Åh herre.

Enten så er du et troll, eller så trenger du en alvorlig wake-up call.

Det spiller ingen rolle hvorvidt han liker deg eller ikke, DET har ingenting med deg å gjøre. Han vil bare ha seg noe. Du virker som et lett bytte (og det er du jo åpenbart også), så han prøver seg.

Det kommer til å skje mange ganger i løpet av livet ditt. En eller annen dude syns du er heit og vil ligge med deg, og det er det. Det trenger ikke være mer.

Og med "postmannen" så menes det at han liker noen han har et rent overfladisk og tilfeldig forhold til (som en postmann) bedre enn deg.

Det er større sjanse for at han er ute etter å date postmannen enn deg, passer vel også å si.

Blokker han, slutt å snakk sex med han og gå videre. Før du får rykte på deg som den norske sklia.

Skrevet
men herregud er det alt han vil ha liksom.. er det alt guter vil ha? er det vært så mye for dem å ligge med en jente de ikke liker liksom? ;S

Desverre er det noen gutter som er sånn ja .. og mens du sitter og spinner romantiske drømmer om ham og blir rmer og mer forelsket , sitter han og skryter av hvordan du er i senga til kameratene sine og lurer kanskje på om de har lyst til å ta seg ei runde med deg når han er ferdig .

Kom deg unna ..

Skrevet

tak for svar alle sammen, men.. er det seriøst sånn gutter er? de driter i om de ligger med en stygg jente eller med en de ikke liker så lenge de får sex? :S hva er poenget det er noe såm går åver uansett.. :S

Skrevet
tak for svar alle sammen, men.. er det seriøst sånn gutter er? de driter i om de ligger med en stygg jente eller med en de ikke liker så lenge de får sex? :S hva er poenget det er noe såm går åver uansett.. :S

Samme hvilket skaft fitta sitter på,den er like varm overalt.

Skrevet

Drit i ham, han vil bare bruke deg, så enkelt sies det.

Skrevet

skjønner deg godt jeg. vært på skole i usa selv (high school) og en del av guttene og hele det sosiale systemet der borte er ganske anderledes enn hva som er vanlig her hjemme. opplevde noe av det samme ~ glad for å være hjemme nå for å si det sånn.(flere årsaker t det)

noen amerikanse gutter kan være perverse og overmodne på en ganske så unaturlig måte. veldig sex-beviste og. men selvfølgelig finnes det andre, kjekke, mer normale i våre øyne;) type gutter. prøv heller å bli bedre kjent med de som du merker er av en annen kaliber...

for ikke alle gutter er sånn at de kun vil ha/tenker på sex. . .

prøv ikke å tenke så altfor mye på han gutten og nyt heller oppholdet, og bli kjent med andre mennesker.prøv å gjøre max utav det for tiden går fort.

lykke til!!:)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

hmm.. kan gidder vell ikke suge puppene på en man ikke liker? jeg veit ikke jeg ass.. han har jo sakt til deg at han liker deg så...

Skrevet

man kan like kroppen til ei jente og syntes at hun er pen, og øsnek å ha sex md henne. Dette kan man mene sels om man ikke ønsker noe mer med henne å gjøre. Det å ligge med ei pen jente gir status, det å dumpe henne og skryte av hvor digg sex dere hadde gir enda mer status.

Er det nok for deg at han digger kroppen din og driter i resten av deg? Er det nok for deg at han tror du er dum nok til å drite i at han ikke en gang er snill med deg, og at du ikke fortjener at han er snill med deg, han mener jo tydelgvis at du ikke fortjener noe bedre enn en som behandler deg som et stykke kjøtt.

Syntes du det er ok?

Skrevet

selføgelig ikke.. mn angrer no sjukt på at jeg adda han på msn å at jeg har giddi ¨å snakka med han.. men hva kan jeg gjøre for at han skal shønne at jeg ikke er så billig? har dette no med klær å gjøre at jeg ikke skal vise meg fram så mye elr? han har tydeligvis missforstått meg.. har aldri opplevd dette før og jeg er ikke no hore elr ..Jeg har det så vondt inni meg, vet ikke hva jeg skal gjøre med dette.. :(

Skrevet

han vil ha deg til å suge deg.så blir det nok slutt. Vært innom gutter som det i USA. de bruker deg...

ikke gi deg. overse han. om han virkelig liker deg kan han vente.

Du bør også si at du ikke liker sånt snakk. Det finnes mange særinger i USA...trust me. Kjene rmange jenter som har blitt voldtatt og lurt til sexuelle hendelser av sånn guttee på skolen i usa. Du er lett bytte.

lykke til! Vær ærlig. og hold beina dine samlet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...