Elle_liten Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er det noen som kan komme med gode forslag til pene hyller/skuffer/bokser jeg kan ha lillegutt sine leker i? Vi holder på og skal innrede rommet hans, og finner INGEN fine oppbevaringsanordninger til lekene hans. Vi har vært på Ikea, Bohus, Skeidar og A-møbler, men enten så er det (i mine øyne) fæle motiver på det vi har sett eller så ser det ut som om det skal ramle sammen hvert øyeblikk. Øverst på ønskelisten står en slags hylle-type-ting med kasser/bokser man kan ta ut og inn. Forslag? Anyone?
wok Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes expeditt fra ikea funker utmerket, med bokser som passer i.
Cr@sh Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes expeditt fra ikea funker utmerket, med bokser som passer i. Helt enig.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Både IKEA og Living har bokser og esker uten motiv. Søstrene Grene finner jeg alltid noe hos. Nå vet ikke jeg hv du synes er fæle motiver, men jeg er enig med deg i at det er mye støgt rundt omkring. Og det finnes lite mellomting mellom Kabelsatan og nusselige bamser. Men nøytrale kan man bruke og male dem sev, evt lime på bilder. Det finnes også mye på nett - hvis du googler barnerom*interiør er det bare å velte seg i forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå