Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Har hørt at enkelte har brukt el- test som graviditetstest.. er det nulig? og hordan virker det? Jeg er 10dpo.. og tok både graviditetstest og el- test i dag. graviditetstesten var negativ, men på el- testen fikk jeg opp en svaksvak strek... er jeg muligens gravid da, eller??
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ja, den kan brukes fordi de reagerer både på HCG og LH.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Muligens, men jeg får svake streker på EL tester hele måneden.
Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Når den reagerer på HCG bli streken tydelig, det ble min, selv om mine også slo svakt ut hele mnd.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg er på 11 dpo. Tok ny el- test nå.. den ble sterkere enn sist. Ikke fullt så tydelig som teststreken men viser godt. ka du trur? så ivrig etter spire!!hehe
NemoLinn Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Du får jo heller prøve med en ny graviditetstest! Jeg har også opplevd at EL tester ga utslag, men da ga graviditetstesten også utslag da.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Har tatt graviditetstest også.. men den er negativ. men mulig det er litt tidlig enda.. er 12dpo, men 6 dager til ikm.
NemoLinn Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Har tatt graviditetstest også.. men den er negativ. men mulig det er litt tidlig enda.. er 12dpo, men 6 dager til ikm. Hvis det er 6 dager til IKM så er det nok svaret på hvorfor du ikke tester positivt på graviditetstesten hvis du er gravid. Kroppen har evt så vidt begynt å produsere HCG. Hvis egget har blitt befruktet så har det jo så vidt fått festet seg i livmoren. Det skjer en liten uke etter EL.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Ja men jeg er jo 12 dager forbi el.. burde vel ha festet seg for 5-6 dager siden da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå