Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Reiser trolig fra london til NC tidlig i mai. Hva bør jeg regne med det koster, hvilke flyselskaper bøe jeg undersøke nærmere, og all annen informasjon tas i mot med stor takk
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det er forøvrig snakk om enveisreise, jeg kommer trolig til å reise tilbake til Norge fra Canada
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 *dytter litt* http://www.supersaver.no/ Har vast rundt på denne siden, og det ser ut til at jeg kan slippe unna med i underkant av 5000? Ser også ut til at jeg ender opp med Raleigh-Durham, pga at det er nærmest de jeg kommer til å besøke først. Finner ikke direktefly, bør jeg gi opp håpet helt?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 *dytter igjen* Kan jo være noen som snubler innom og har noe å bidra med Føler meg egentlig ikke spesielt smart her, men er dette her noe jeg bør se nærmere på? Forstår jeg det rett når jeg får intrykk av at dette er "åpne" biletter? Når må jeg i såfall bestemme når jeg reiser, og for å vise hvor grønn jeg er, hvor, og hvordan gir jeg beskjed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå