Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode råd om god nattkrem? Jeg har litt kviser og uren hud. Renser huden hver kveld og morgen. Men finner ikke en god nattkrem som føler virker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_helle_*
Skrevet
Er det noen som har noen gode råd om god nattkrem? Jeg har litt kviser og uren hud. Renser huden hver kveld og morgen. Men finner ikke en god nattkrem som føler virker.

Kjøp en nattkrem med retinol. De er anti-aldring og anti-uren hud. Lykke til :)

Skrevet

Eg er veldig nøgd med den rosa frå Body Shop. Finst også i ei god ansiktsmaske ein kan ha på over natta. Masse fuktigheit :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Decleor soin du soir.

Skrevet

Jeg bruker et natt-serum fra Biotherm, samt dagkrem i geleform for combinert og fet hud. Den gjør underverker for min hud, men jeg måtte prøve og feile i flere år før jeg fant riktig til min hudtype. Jeg syns kremene til Chanel er utrolig deilige, tilfører enormt med fuktighet. Også lukter de himmelsk :)

Min anbefaling er å få en hudanalyse/behandling, og få med deg forskjellige testere. Kjedelig å betale flere hundre kr for en krem som ikke funker, så kjekt å få testere :)

Skrevet

Jan Marini Bioclear funker godt på den type hud:) Inneholder salisylsyre.

Skrevet

Jeg vil også anbefale serum/krem med salisylsyre. Jeg bruker Bare Escentuals - bareVitamins skin rev-er upper. Bruker den under vanlig krem. Jeg har tørr, fet OG uren hud, denne gir meg mindre kviser uten at den tørker ut huden. Den er helt super! Vet at dette ikke helt svarte spørsmålet ditt, men her har du ihvertfall et godt tips! :)

Skrevet

Det må jo være Exuviance sin nattkrem det.

innerholder fruktsyre.

Skrevet

A-krem kjøpt på apotek eller helsekost er den beste synes jeg. Eg også effektiv antirynkekrem.

Skrevet

hvor får man kjøpt Exuviance?vet du pris?takk for alle svar :)

Skrevet
hvor får man kjøpt Exuviance?vet du pris?takk for alle svar :)

Noen hudpleiere fører Exuviance. Evt, hvis du vil spare penger; i nettbutikker og på Ebay. Jeg bruker Exuviance og pleier å kjøpe på Ebay. Bare søk så finner du forskjellige selgere som har merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...