Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Tittelen sier veldet meste, men tenkte vi kunne samle en lang, god tråd under på når folk fikk positiv test
Gjest Gjest_sleepy_* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Litt ny her,jeg...så hva betyr ikm?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 IKM betyr ikke ønsket mens. den dagen du forventer mens men håper den ikke kommer!
Arkana Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Dagen etter forventet mens. Forrige gang fikk jeg positiv test 5 dager før ventet mens, så jeg var litt overrasket over at det tok lengre tid denne gang.
angelou Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Dagen etter IKM og fire dager etter IKM, men testa ikke før det da.
evil eve Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Tre dager etter ikm Tenkte at TR sikkert kom siden jeg hadde hatt mensmurringer i godt over en uke, så gadd ikke ta test før Men så var det bare en liten herlig spire som hadde klamra seg godt fast i mamman sin :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå