Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei. TR meldte sin ankomst 10.11, altså, en uke siden, og jeg er ferdig med det besøket. Jeg har de siste dagene hatt litt murring eller verk, noe som jeg synes er litt rart, siden EL ikke er før 25.11 og TR 8.12. Jeg pleier ikke å kjenne det på denne tiden til vanlig. Noen andre som har det slik?
NemoLinn Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det kan jo være at du merker EL...den kan jo komme tidligere enn det man tror.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hei. TR meldte sin ankomst 10.11, altså, en uke siden, og jeg er ferdig med det besøket. Jeg har de siste dagene hatt litt murring eller verk, noe som jeg synes er litt rart, siden EL ikke er før 25.11 og TR 8.12. Jeg pleier ikke å kjenne det på denne tiden til vanlig. Noen andre som har det slik? Det kan være livmorhalsbetennelse. Det gir slik murring.. Kanskje du bør ta en sjekk for sikkerhetsskyld? Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hvordan tester man seg for det? Jeg har hatt murringer lingnende de jeg får rundt eggløsning i en måned nå (av og på) og har ikke hatt el (de dagene jeg testet iallefall) og har heller ikke hatt mensen på snart to måned. (akkurat sluttet på p-ring, så kan jo være derfor syklusen er så lang)
Gjest ts Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg har det mer eller mindre enda, men kanskje litt mindre. Jeg tror det. Kanskje jeg skal ta en legesjekk. Jeg har forøvrig stabil syklus på 29 dager etter å ha gått på p-sprøyte i to år.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Livmorhalsbetennelse blir oppdaget ved gynekologisk undersøkelse. Den ene måten de kan gjøre det på er å skrape ut noen celler og ta en prøve. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Offdå. Hørtes ikke fristende ut. I tillegg er det helg og legen min har stengt, så får ikke testet meg selvom jeg hadde klart å manne meg opp til det. Har foreløpig bare litt smerter i underlivet, så satser på at det forsvinner av seg selv. Får heller teste meg visst ikke. Kan det være farlig? (me tanke på at vi helst vil bli gravide nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå