Frk Johansen Skrevet 18. november 2008 #1 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har lett og lett etter en fin adventsstjerne til å ha i vinduet, jeg har store stuevinduer så jeg kunne tenke meg en stor en i sort eller lyst. Noen som har noen tips? Det må være lys i den! Også fine adventsstaker tas i mot med takk! Det heter vel det disse syvarmene som vi setter i vinduet nå til advent?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 18. november 2008 #2 Del Skrevet 18. november 2008 Heia,gå på små private gavebutikker de kan faktisk ha noen stooore stjerner,har sett i svart og hvit som du sier,de er jo fine ellers ser det ganske pyton ut,he he.Ja og 7arma stake kan jeg ikke hjelpe deg med,kommer ikke inn i mitt hus,he he.Har en til å ha levende lys i ellers syntes jeg de andre er grusome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leandra Skrevet 18. november 2008 #3 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg synes de har flere flotte store adventstjerner på både Indiska og Åhlens i år, i både hvitt og sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. november 2008 Indiska var et godt tips! Må sjekke ut de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå