Frk Johansen Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har lett og lett etter en fin adventsstjerne til å ha i vinduet, jeg har store stuevinduer så jeg kunne tenke meg en stor en i sort eller lyst. Noen som har noen tips? Det må være lys i den! Også fine adventsstaker tas i mot med takk! Det heter vel det disse syvarmene som vi setter i vinduet nå til advent??
hufsa! Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Heia,gå på små private gavebutikker de kan faktisk ha noen stooore stjerner,har sett i svart og hvit som du sier,de er jo fine ellers ser det ganske pyton ut,he he.Ja og 7arma stake kan jeg ikke hjelpe deg med,kommer ikke inn i mitt hus,he he.Har en til å ha levende lys i ellers syntes jeg de andre er grusome.
leandra Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes de har flere flotte store adventstjerner på både Indiska og Åhlens i år, i både hvitt og sort.
Frk Johansen Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Indiska var et godt tips! Må sjekke ut de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå