Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg og samboeren min er midt under prossessen med å søke rehabiliterings penger og mottar imens sosialstøtte. Vi går også samtidig til psykolog. Men vi ønsker inderlig å flytte til nabokommunen hvor familien bor. Er det mulig? Og hvordan gjør man det? Eller burde vi holde ut og vente til søknaden går igjennom?
Gjest Lajy Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg og samboeren min er midt under prossessen med å søke rehabiliterings penger og mottar imens sosialstøtte. Vi går også samtidig til psykolog. Men vi ønsker inderlig å flytte til nabokommunen hvor familien bor. Er det mulig? Og hvordan gjør man det? Eller burde vi holde ut og vente til søknaden går igjennom? Selvfølgelig står dere fritt til å flytte hvor dere vil. Det er dog ikke en selvfølge at stønader etc. blir med dere, dere må vanligvis søke på nytt i den nye kommunen. Bare av nysgjerrighet: Hvordan i alle dager har både du og samboeren din klart å gå på sosialstøtte, søke rehabiliteringspenger og gå til psykolog SAMTIDIG?!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Bare av nysgjerrighet: Hvordan i alle dager har både du og samboeren din klart å gå på sosialstøtte, søke rehabiliteringspenger og gå til psykolog SAMTIDIG?! Jeg synes du skal styre nysgjerrigheten din, jeg. Kanskje svaret er så enkelt som at de faktisk møttes i forbindelse med psykologen? Og da er det jo ikke så unaturlig at begge er i sosialsystemet fra før av?
Gjest Gjest_sd_* Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes du skal styre nysgjerrigheten din, jeg. Kanskje svaret er så enkelt som at de faktisk møttes i forbindelse med psykologen? Og da er det jo ikke så unaturlig at begge er i sosialsystemet fra før av? Herregud, det må da være lov å spørre, er jo et diskusjonsforum det her. TS kan ikke forvente å få bare drømmesvarene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå