Gjest hårfager Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Har tenkt å kjøpe meg en rettetang. Har ingen erfaring med å bruke det, men frisøren anbefalte meg en og tilbød en til 1700,- (middels størrelse). Syns det var vel drøyt for en tang jeg kanskje bare blir å bruke av og til. Er det noen som har noen bra å anbefale meg? Prisen, tja.... Kan man få en bra middels stor rettetang til rundt 500,-? Gjerne billiger. Noe jeg IKKe bør kjøpe?
hufsa! Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Har tenkt å kjøpe meg en rettetang. Har ingen erfaring med å bruke det, men frisøren anbefalte meg en og tilbød en til 1700,- (middels størrelse). Syns det var vel drøyt for en tang jeg kanskje bare blir å bruke av og til. Er det noen som har noen bra å anbefale meg? Prisen, tja.... Kan man få en bra middels stor rettetang til rundt 500,-? Gjerne billiger. Noe jeg IKKe bør kjøpe? Heia,vet ikke til den prisen for har prøvd endel, og har ghd nå å da er det jo ikke noe annet som er godt nok,he he.Men om du klarer 3-400 til så bestiller du den på Ebay,det gjorde jeg.Kjempefornøyd ;-))
susanne_89 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Eg sjølv har ingen anbefalingar, for eg treng ikkje rettetang.. Har så strirr hår ein kan få... Men er kjem ein link med prisar iallfall.. Håpar du blir noko klokare..
Gjest Skya Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg har denne fra Claes Ohlson og jeg er veldig fornøyd med den, resultatet blir veldig bra. Men nå har ikke jeg så kjempevanskelig hår og rette heller da, men vet også om andre som er fornøyd med denne. Vet ikke hvor mye den sliter på håret, men uansett er det jo viktig å bruke varmebeskyttende produkter. Om du ikke har kjempevanskelig hår så tror jeg dette er en grei rettetang å bruke en gang i blant. Og så er ikke prisen så ille heller da, 179 kr.
charley Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Det kommer helt ann på om du trenger en rettetang som er så dyr. Jeg har en god del fall i håret og jeg har prøvd rimelige til rundt 200-500 men de fungerer ikke på mitt hår. Så jeg måtte investere i en som kostet 1100 og den er jeg kjempe fornøyd med Den heter g.m.a tror jeg og kjøpte den med nikita.
Gjest hårfager Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Takk for svar. Er så mange å velge mellom at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Må vel klare å finne meg en til en overkommelig pris. Jeg har kraftig, bølgete hår så jeg må vel ha en som tar litt. Får ta meg en runde å høre.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg har en fra Baybellis (vet ikke helt hvordan det skrives...) som jeg er kjempefornøyd med! Den kostet rundt 500,- Uansett hvilken du kjøper, bør den ha en temperatur på 200/240, sånn cirka. Det tar kortere tid med så mye varme, og man sliter mindre på håret Jeg har MYE fall i håret og klarer meg fint med min rimelige tang:) PS: Huske varmebeskyttelse!
Gjest ts Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg har en fra Baybellis (vet ikke helt hvordan det skrives...) som jeg er kjempefornøyd med! Den kostet rundt 500,- Uansett hvilken du kjøper, bør den ha en temperatur på 200/240, sånn cirka. Det tar kortere tid med så mye varme, og man sliter mindre på håret Jeg har MYE fall i håret og klarer meg fint med min rimelige tang:) PS: Huske varmebeskyttelse! Har sett på en Baybellis tang. Kostet rundt 500 som du sier. så ikke om den hadde varmebeskyttelse. Kanskje jeg skal kjøpe den da. Takk for rådet.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Har sett på en Baybellis tang. Kostet rundt 500 som du sier. så ikke om den hadde varmebeskyttelse. Kanskje jeg skal kjøpe den da. Takk for rådet. Om du skal ha BaByliss bær du vurdere denne. Som du ser er den for ekstra tykt hår og har en del andre finesser som kan være greie å ha.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Har sett på en Baybellis tang. Kostet rundt 500 som du sier. så ikke om den hadde varmebeskyttelse. Kanskje jeg skal kjøpe den da. Takk for rådet. Mente spray eller krem til å ha i håret får retting. Sånn at rettingen ikke sliter sååå mye på håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå